hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > دستگیری یک قاتل فراری به همراه همدستش در داراب

سرپرست معاونت فرهنگی پلیس فارس خبر داد:

دستگیری یک قاتل فراری به همراه همدستش در داراب

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اعلام کرد که یک قاتل فراری به همراه همدستش در شهرستان داراب، دستگیر شد.

سرهنگ حمید افرامن توضیح داد: هفده مهرماه امسال، در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان داراب، بررسی پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با یادآوری اینکه در این جنایت، جسد مقتول سوزانده شده بود، گفت: کارآگاهان پلیس داراب در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به همراه همسرش؛ مقتول را به یکی از محله‌های این شهرستان انتقال داده و پس از بستن دست و پاهای وی، او را آتش زده و به قتل می‌رسانند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی داراب از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز کرده و موفق شدند در کمتر از 50 روز قاتل 29 ساله به همراه همسر 23 ساله‌اش را در یکی از بخش‌های این شهرستان در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

افرامن با بیان اینکه متهمین در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کردند، گفت: بدون شک بخش مهمي از توفيقات پليس مرهون همکاري مردم بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعاليت مشکوک موضوع را بلافاصله از طريق سامانه 110 اطلاع رساني کنند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد