hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تورهاي شيرازگردي همزمان با نمايشگاه گردشگری پارس برپا مي‌شود

مدير گردشگري و امور زيارتي شهرداري شيراز:

تورهاي شيرازگردي همزمان با نمايشگاه گردشگری پارس برپا مي‌شود

مدير گردشگري و امور زيارتي سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري شيراز، از اجرايي شدن تورهاي شيراز گردي همزمان با سيزدهمين نمايشگاه گردشگري پارس خبر داد.

علي نيري بيان كرد: تلاش شهرداری شیراز اینست كه ديدگاه گروه‌هاي مختلف در حوزه گردشگري را در محدوده اختیارات اداری و با هدف تدوين برنامه‌ها، جويا شده و در واقع يك بارش فكري عمومي ايجاد شود.

وي افزود: سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس فرصتي است تا فعالان تاسيسات گردشگري، نهادها و سازمان دهندگان اين حوزه اگر پيشنهادي براي بخش گردشگري شهرداري شيراز دارند، ارائه دهند.

مدير گردشگري و امور زيارتي سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري شيراز ادامه داد: تورهاي شيرازگردي با تمركز بر كم شناخته‌هاي شيراز همزمان با برگزاري نمايشگاه اجرايي مي‌شود.

نیری با بیان اینکه همچنين كلياتي براي برنامه‌هاي سال آتي نيز پيش‌بيني شده است كه مطرح خواهد شد، گفت: محصولات توليدي حوزه گردشگري نيز در اين نمايشگاه معرفي می‌شوند. بخش شيراز شناسي و معرفي اين كلانشهر نيز در اين نمايشگاه پيش‌بيني شده است.

او برپایی نمايشگاه عكس اماكن گردشگري را از ديگر برنامه‌هاي مدنظر برای اجرا همزمان با برپایی نمايشگاه پارس ذکر و اضافه کرد: وجه تمايز اين نمايشگاه؛ انتشار عكس‌هايي است كه برای نخستين بار عكاسان داخلي و خارجي از اماكن گردشگري شيراز گرفته‌اند.

نیری همچنین معرفي فرصت‌هاي سرمايه گذاري شهرداري شيراز در حوزه گردشگري را از دیگر برنامه‌هایی اعلام کرد که برای سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس پیش‌بینی شده است. 

انتهاي پيام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد