hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آمار مبتلایان به کرونا در کیش ۲ برابر شد

آمار مبتلایان به کرونا در کیش ۲ برابر شد

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: جزیره کیش با ۱۲مورد قطعی بیمار مبتلا به کرونا در انتظار جواب آزمایش شش نمونه دیگر  به سر می‌برد.
محمدرضا رضانیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی مدت شیوع ویروس کرونا، سی و پنج بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان کیش بستری شدند که از این تعداد 21 نفر با حال عمومی خوب مرخص شدند.
سخنگوی شورای سلامت کیش ادامه داد: از این تعداد 15نفر کیس منفی کرونا بودند و آزمایش شش نفر دیگر مثبت اعلام شده بود.
وی تصریح کرد: با اعلام نتایج آزمایشاتی که قبلا گرفته شده بود مشخص شد که شش مورد دیگر نیز مبتلا به کرونا می‌باشند و با این تفاسیر، تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در کیش از ابتدای اپیدمی به 12 نفر رسید.
رضانیا تاکید کرد: از این 12 نفر، شش نفر با حال عمومی خوب مرخص شدند، پنج نفر بستری هستند و متاسفانه یک نفر فوت کرد.
سخنگوی شورای سلامت کیش ادامه داد: هشت نفر دیگر نیز در بیمارستان با بیماری حاد تنفسی بستری و تحت مراقبت هستند که تست دو نفر از این بیماران منفی اعلام شده است و جواب آزمایش بقیه هنوز مشخص نشده است.
‌رضانیا ضمن تاکید بر عدم حضور مردم در مجامع عمومی و قرنطینه خانگی، گفت: رعایت ضوابط بهداشتی مانند: ماندن در خانه، شست‌وشوی مکرر دست و ضدعفونی کردن سطوح همچنان بسیار لازم می‌باشد.
وی با اشاره به تردد مواردی که در دوره کمون بیماری به سر می‌بردند و ناقل این ویروس هستند، ادامه داد: در صورت عدم توجه به منع تردد و در خانه ماندن، کنترل بیماری ممکن نیست و مدت زمان دوره بیماری، طولانی‌تر و تعداد مبتلایان بیشتر می‌شود‌.
سخنگوی شورای سلامت کیش با تاکید مجدد بر عدم تردد و مسافرت تصریح کرد: جزیره کیش در نوروز امسال پذیرای هیچ مسافری نخواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد با رعایت توصیه‌های بهداشت فردی و قرنطینه خانگی، بیماری کنترل و ویروس خاموش شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد