hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آموزش فرهنگ شهروندی به مردم در قالب طرح سفیران شهروندی

آموزش فرهنگ شهروندی به مردم در قالب طرح سفیران شهروندی

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: طرح ارائه آموزش‌های فرهنگ شهروندی در قالب طرح سفیران شهروندی در 9 سرفصل مدیریت پسماند، فضای سبز، هویت شهری و... آماده شده است.
به گزارش رویداد ایران_قم،ابوالقاسم مقیمی امروز در گفت وگویی، با اشاره به اقدامات سازمان در حوزه فرهنگ شهروندی، اظهار کرد: شاید بتوان گفت مهم‌ترین تکلیف این سازمان در حوزه فرهنگ شهروندی است؛ ما در شهری زندگی می‌کنیم که مردم بیشتر شهرنشین هستند تا شهروند و علقه نسبت به شهر بسیار کم است.
  مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه افرادی در قم داریم که بیش از 50 سال در این شهر ساکن هستند اما خود را قمی نمی‌دانند، گفت: با توجه به تراکم انسانی شهر نیز آموزش‌هایی نیاز بوده که انجام نشده است.
  مقیمی با اشاره به تراکم بالای جمعیت شهرنشین در قم، تصریح کرد: در این راستا شهرداری آموزش‌های فرهنگ شهروندی و زندگی شهری را در قالب تولید آثاری چون انیمیشن، موشن گرافی و تبلیغات شهری داریم همچنین آموزش‌های فرهنگ شهروندی در قالب طرح سفیران شهروندی در 9 سرفصل مدیریت پسماند، فضای سبز، هویت شهری و… آماده شده است.
  وی گفت: این طرح درس‌ها در اختیار طلاب، دانشجویان، دانش اموزان و… قرار خواهد گرفت تا به عنوان سفیر در اقشار خود آموزش‌های لازم را ارائه کنند.
  مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در مراکز زیرمجموعه شهرداری، گفت: تئاترهای خیابانی متعدد نیز در حوزه موضوعات فرهنگ شهروندی برگزار می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد