hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تاریخ شروع پخش سریال Shogun با انتشار پوستر جدید مشخص شد

تاریخ شروع پخش سریال Shogun با انتشار پوستر جدید مشخص شد

شبکه FX و هولو سرانجام تاریخ شروع پخش سریال Shogun را تایید و اعلام کردند و همچنین پوستر جدیدی از این سریال منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش سریال شوگون تایید و اعلام شده است. پخش سریال Shogun از تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ (۸ اسفند ۱۴۰۲) با انتشار همزمان دو قسمت اول از شبکه هولو ازطریق برنامه FX on Hulu آغاز خواهد شد و در خارج از آمریکا هم روی سرویس دیزنی پلاس و استار ایکس (در آمریکای لاتین) در دسترس قرار خواهد گرفت. مابقی قسمت‌های سریال به شکل هفتگی پخش خواهند شد. همچنین پوستر جدیدی از سریال Shogun منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید سریال Shogun

اتفاقات سریال Shogun در ژاپن سال ۱۶۰۰ جریان دارد که ارباب یوشی توراناگا باید برای بقا با شورای نواب که علیه او متحد شده‌اند مبارزه کند. زمانی‌که کشتی مرموز اروپایی و کشتی‌ران انگلیسی جان بلک‌تورن با رازی پهان در نزدیکی دهکده پدیدار می‌شود، ممکن است موازنه قدرت برای توراناگا تغییر کند. سرنوشت توراناگا و بلک‌تورن به مترجم آن‌ها و یک زن مسیحی مرموز گره می‌خورد.

کوسمو جارویس، هیرویوکی سانادا، آنا ساوایی، تادانابو آسانو، فومی نیکاایدو، توکوما نیشیوکا، تاکه‌هیرو هیرا، اکو، شینوسوکه آبه، یاسوناری تاکشیما، هیروتو کانای، توشی تودا، هیرو کاناگاوا، نستر کاربونل و یوکا کوری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Shogun حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاستین مارکس و ریچل کاندو وظیفه ساخت سریال شوگون را بر عهده داشته‌اند. این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است.


منبع: zoomg-365182

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد