hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بررسی مشکلات موجود در توزیع آب شرب روستای صفی آباد(مشهد)

در حاشیه بازدید حسین امامی راد نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی از موسسه خیریه حلیمه ایروانی مطرح شد.

بررسی مشکلات موجود در توزیع آب شرب روستای صفی آباد(مشهد)

نماینده مردم شاندیز، طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه‌ی خدمات زیربنایی به جمعیت روستایی با توجه به نقش روستاها به عنوان جمعیت مولد در کشور، همواره حائز اهمیت بوده است.

 مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حسین امامی راد درگفتگو با خبرنگار ما، ضمن ایجاد، تسهیلات   جهت ساخت و ساز مسکن در روستای صفی آباد تصریح کرد: برهمین اساس در راستای تامین زمین جهت ساخت و ساز، و رفع نیاز مردم روستا مقرر شد جهت توسعه روستای صفی آباد مکاتبه ای با بنیاد مسکن ملی صورت گیرد،که زمین ها و اراضی که در بافت روستا قرار گرفته است ساماندهی شود و تسهیلات جهت ساخت و ساز مسکن صورت گیرد. 

 وی  یکی از معظلات روستای صفی آباد، مشکلات موجود در توزیع آب روستا دانست و اظهارکرد: پیش بینی می شود با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم وضعیت آب رسانی روستای صفی آباد را سر و سامان دهیم.

   امامی راد، همچنین با اشاره به مشکلات آب شرب  این روستا اظهار داشت:با توجه به اعتبارات روستا مبلغ قابل توجهی جهت آب رسانی روستا و تأمین آب مورد نیاز روستا صورت گرفته است، امیدواریم این معظل اصلی روستا تا پایان سال بر طرف شود و به حداقل برسد. 

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در ضمینه، نبود آب شرب و آشامیدنی و حفظ اراضی روستا و دیگر مشکلات این روستا تا پایان سال به حداقل برسانیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد