کد: 272185 | 08 آذر 1402 ساعت 20:25
(ویدیو) تله هایی که در جنگ ویتنام استفاده میشد
تعدادی از تلههای استفاده شده در جنگ ویتنام و آمریکا معرفی شده اند. جنگ ویتنام و آمریکا در بین سالهای ۱۹۵۴ تا ۱۹۷۵ رخ داده است و ویتنامیها در این دوران برای دفاع از خود و آسیب به نیروهای آمریکایی از تلههایی استفاده میکردند که برخی از این تلههای وحشناک معرفی شده است.
