hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی صنعت آب و برق استان فارس

برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی صنعت آب و برق استان فارس

چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پرسنل صنعت آب و برق فارس، به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، با حضور شرکت کنندگانی از ۶ شرکت ، آب منطقه‌ای فارس، برق منطقه‌ای فارس، آبفای فارس، آبفای شیراز، توزیع برق فارس و توزیع برق شیراز برگزار شد.

مسئول ورزش توزیع برق شیراز و مدیراجرایی جشنواره فرهنگی ورزشی صنعت آب و برق فارس در خصوص، چهارمین دوره این جشنواره، گفت: این رویداد فرهنگی ورزشی طی روزهای دوم و سوم آذر ماه به دو منظور آموزش و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از انرژی و اب و همچنین با هدف ارتقای آمادگی جسمانی و ایجاد شور و نشاط برگزار شد.

محمدعلی رحمانی فرد، مجموع شرکت کنندگان در این رویداد را ۳۰۰ نفر ذکر و خاطرنشان کرد: جشنواره مذکور با حضور فرزندان دختر و پسر همکاران صنعت اب و برق در گروههای سنی ۶ الی ۱۵ سال در دو روز مجزا ویژه دختران و پسران برگزار شد.

وی گفت: بخش اول برنامه های این جشنواره به فرهنگ سازی و اموزش مدیریت مصرف انرژی و اب توسط گروه هنری قطره و بابا برقی و بخش دوم به آمادگی جسمانی و مسابقات و فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی شامل والیبال، دارت، طناب‌کشی، فوتسال، آمادگی جسمانی، منچ و مارپله و ... بود اختصاص داشت.

رحمانی فرد همچنین استقبال از این رویداد را بسیار خوب توصیف و خاطرنشان کرد در پایان این رویداد فرهنگی ورزشی 2 روزه، به همه شرکت کننده کنندگان از سوی شرکت توزیع برق شیراز و هیات ورزش صنعت آب و برق  هدایایی اهداء شد.

مسئول ورزش توزیع برق شیراز با قدردانی از مسئولین هیئت ورزش صنعت آب و برق و مجموعه‌های حراست و پشتیبانی و خدمات توزیع نیروی برق شیراز به واسطه همراهی برای برگزاری رویدادی ماندگار و مطلوب گفت ، بی تردید برگزاری اینگونه جشنواره ها تاثیر بسزایی در ایجاد شور و نشاط و آموزش و فرهنگ سازی بویژه در گروههای سنی کودکان و نوجوانان دارد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد