hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فراخوان فعالان حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی برای حضور در نمایشگاه پارس شیراز

دبیر نمایشگاه گردشگری پارس شیراز اعلام کرد:

فراخوان فعالان حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی برای حضور در نمایشگاه پارس شیراز

دبیر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي گفت: بیش از یکصد دعوت نامه برای کمپانی های توریستی کشورها  و بازارهای هدف گردشگری برای شرکت در این رویداد ارسال شده است.

خسرو مقدسی سه شنبه 7 دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای نزدیک به سی  کشور دعوت نامه حضور در نمایشگاه سیزدهم گردشگری ارسال شده است، افزود: کشورهای بازار هدف گردشگری، کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای منطقه  CIS و برخی  از کشورهای آسیایی و اروپایی  از جمله کشورهایی هستند که برای آن ها دعوت نامه حضور در نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز ارسال شده است.

وی گفت: با همراهی تیم اجرایی قوی این دو نمایشگاه تخصصی، بخش گسترده ای از سالن های مسقف  نمایشگاه برای برپایی غرفه توسط فعالان گردشگری و شرکت های داخلی و خارجی مرتبط با حوزه های گردشگری و صنایع دستی هماهنگی صورت گرفته است.

مقدسی از عقد تفاهم نامه های  همکاری  متعددی با اتحادیه ها و انجمن های گردشگری برای حضور پر رنگ اعضای این نهادها در نمایشگاه سیزدهم خبر داد و افزود: در حال حاضر شرکت های بزرگ هواپیمایی داخلی و خارجی برای حضور و برپایی غرفه در نمایشگاه گردشگری موافقت خود را اعلام کردند همچنین با هماهنگی های انجام شده رویدادها و برنامه های علمی و آموزشی متعددی در حوزه گردشگری و صنایع دستی در ایام برگزاری این دو نمایشگاه برگزار خواهد شد.

دبیر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس ادامه داد: این رویدادهای علمی - آموزشی توسط اساتید برجسته ملي و با موضوعات مرتبط و تخصصی گردشگری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته جاری دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در خانه جهانگردی شیراز مستقر و فعالیت خود را به صورت بیشت و چهار  ساعته انجام می دهد گفت: در حال حاضر یک تیم تخصصی  برای رایزنی جهت حضور در نمایشگاه گردشگری پارس  با مسولان سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر سازمان ها و ادارات مرتبط با حوزه گردشگری به پایتخت اعزام شده اند و درحال مذاکره هستند.

مقدسی با بیان اینکه رایزنی هایی با  مسئولان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور برای حضور در این نمایشگاه شده است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با دفتر وزارت خارجه در استان، برگزاری نمايشگاه گردشگري پارس -شیراز به تمامی نمایندگی های ایران در خارج از کشور اطلاع رسانی شده است و همچنین  از سفرای خارجی مستقر در ایران خواسته شده  که برپایی این دو نمایشگاه تخصصی  در این رویداد مهم  را به اطلاع فعالان اقتصاد حوزه گردشگری  کشورهای تابعه خود برسانند و از آنها برای شرکت در نمایشگاه دعوت کنند.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي از سیزده تا شانزده دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شیراز -شهرک گلستان برگزار می شود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد