hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز به محرومان

خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز به محرومان

به مناسبت هفته بسیج، گروه‌ های جهادی کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) با استقرار در آموزشگاه شهید بخرد واقع در محله «شیخ علی چوپان»، خدمات سلامت رایگان به مردم این منطقه ارائه کردند.

مدیر  مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی اقشار آسیب پذیر و مناطق کم برخوردار، جهادگران سلامت این مرکز با حضور در محله «شیخ علی چوپان» خدمات پزشکی رایگان به خانواده‌ ها و دانش ‌آموزان ارایه کردند.

سهیلا رفیعی مهم ترین خدمات ارائه شده در برپایی این اردو یک روزه از سوی جهادگران سلامت را شامل ویزیت پزشکان متخصص و عمومی، سنجش فشار خون و قند خون، انجام مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه، مامایی و بهداشت زنان، توزیع رایگان دارو و فعالیت های آموزشی و فرهنگی عنوان کرد.

او اضافه کرد: در این پویش جهادی، بیش از ۳۰۰ بیمار از سوی پزشکان با ثبت نسخه الکترونیک از خدمات ارایه شده بهره مند شدند و تعدادی از آنان نیز برای ادامه روند درمان و دریافت خدمات تخصصی سلامت به سطح بالاتر معرفی شدند.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی حضرت زینب(س) ادامه داد: در این اردوی جهادی همچنین بررسی بهبود وضعیت تغذیه دانش آموزان، مهارت های زندگی، شیوه زندگی سالم، سلامت روان، فرهنگ خود مراقبتی در راستای ارتقاء سطح سلامت محیط مدارس و آموزش از دیگر اقدامات، اهداف و برنامه های این گروه جهادی بود.

رفیعی با قدردانی از مشارکت جهادگران سلامت در برگزاری ماهانه اردوهای جهادی در محلات کم برخوردار افزود: دستاورد مهم اینگونه اقدامات جهادی، شناسایی زود هنگام بیماران و ارجاع آنان به سطوح تخصصی بالاتر برای درمان به موقع است و یکی از رسالت های بسیج جامعه پزشکی و جهادگران سلامت نیز ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به نیازمندان و اهالی مناطق کم برخوردار محسوب می شود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد