hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نمایشگاه گردشگری پارس مخابره کننده پیام اقتصاد گردشگری باشد

معاون استانداری فارس:

نمایشگاه گردشگری پارس مخابره کننده پیام اقتصاد گردشگری باشد

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس تاکید کرد: سیزدهمین نمایشگاه  گردشگری پارس شیراز باید پیام وحدت و اقتصاد گردشگری را مخابره کند.

محمد فرخ‌زاده ضمن بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمين نمایشگاه ملی صنایع دستی قرار است در فضایی به متراژ ۶۰۰۰ هزار مترمربع در دیماه امسال به میزبانی کلانشهر شیراز برگزار شود، گفت: تلاش مضاعفی برای خارج شدن این نمایشگاه از حالت عمومی انجام شده است و در این راستا توان را روی دعوت از میهمانان خارجی گذاشته‌ایم.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با اشاره به اینکه، از شهرداری خواسته شده که شهرهای خواهرخوانده‌ دعوت شوند، ادامه داد: همچنین از طریق نماینده وزارت امور خارجه، پیگیر دعوت از رایزنان بازرگانی هستیم.

فرخ‌زاده با اشاره به اقدامات متنوع این نمایشگاه نسبت به سایر نمایشگاه‌ها، گفت: به عنوان مثال در حوزه عشایر کاری متفاوت با از ایلات عشایر، اقوام فارس و کشور اجرایی خواهد شد.همچنین در حوزه گردشگری خوارک و صنایع دستی متفاوت تر از گذشته ورود خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: از ایرلاین‌های داخلی و خارجی نیز دعوت شده تا به معرفی خدمات خود در این دو نمایشگاه بپردازند.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه امسال نمایشگاه گردشگری پارس نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب تر خواهد داشت، تاکید کرد: این نمایشگاه باید پیام وحدت و اقتصاد گردشگری را مخابره کند.

فرخ‌زاده با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه برگزاری پنل‌های تخصصی علمی با برپایی میزگردها و‌پرسش و پاسخ در موضوع گردشگری در دستور کار قرار گرفته، گفت: 
همچنین تشریح حوزه اقتصاد گردشگری از جمله اقدامات ارزشمندی است که در این نمایشگاه دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با تاکید بر اینکه تلاش ما این است تا مباحث علمی، پژوهشی و دیداری در فضایی منطقی دنبال شود، گفت: این نمایشگاه در فارس باید حرف اول را در کشور بزند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد