hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی آرش ظلی پور از اجرا تا بازیگری با حواشی و عکس

بیوگرافی آرش ظلی پور از اجرا تا بازیگری با حواشی و عکس

بیوگرافی آرش ظلی پور و همسرش را با اطلاعاتی از خانواده،قد و وزن،اینستاگرام،ماجرای توهین به مسعود فراستی و عذرخواهی از آن را با معرفی آثار وی با عکس آورده ایم.

آرش ظلی پور(Arash Zalipour) مجری، خبرنگار و بازیگر ایرانی است که این روزها در جدیدترین اثرش در نقش سعید در سریال نیسان آبی به کارگردانی مسعود اطیابی و در سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد در شبکه نمایش خانگی حضور دارد.

آرش فعالیت خود را به عنوان مجری از سال 1385 در برنامه ورزش از نگاه دو در کنار جهانگیر کوثری آغاز کرد و در سریال دلنوزان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1388 اولین تجربه بازی مقابل دوربین را به دست آورد اما در سال 1394 در کنار نسرین مقانلو با اجرای برنامه دست پخت های خودمانی به شهرت رسید.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی آرش ظلی پور را به همراه اطلاعاتی از خانواده،قد و وزن، آدرس اینستاگرام، فیلم و سریال های او را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم:

آرش ظلی پور
آرش ظلی پور

 مشخصات آرش ظلی پور

مشخصات فردی

نام کامل

آرش ظلی پور

تاریخ تولد

مرداد ۱۳۵۸

محل تولد

تهران

شغل

خبرنگار، مجری و بازیگر

نماد ماه تولد

 اسد

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 185 سانتی متر

وزن

حدود 80 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

چپ دست

مشخصات خانوادگی

نام برادران

احسان- تهیه کننده

تاریخ ازدواج

آذر سال 1390

شغل مادر

معلم

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

رشته مکانیک سیالات

مدرک

کارشناس

آرش ظلی پور
عکس های آرش ظلی پور

بیوگرافی کامل آرش ظلی پور

کودکی و اوایل زندگی

آرش ظلی پور در مرداد سال 1358 در شهر تهران به دنیا آمد و هم اکنون 44 سال سن دارد.نماد ماه آرش، اسد است و متولدین مرداد افرادی پر محبت، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، قوی و با اراده هستند.

هرچند اطلاعات دقیقی از قدو وزن آرش ظلی پور در دسترس نیست ولی از روی ظاهر می توان حدس زد که وی حدود 185 سانتی متر قد و 80 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

آرش ظلی پور
کودکی آرش ظلی پور 
آرش ظلی پور
آرش ظلی پور و برادرش احسان

 خانواده

خانواده آرش ظلی پور 4 نفره است.وی فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود به نام احسان ظلی پور دارد که تهیه کننده می باشد. مادر آرش ظلی پور معلم بود اما اطلاعاتی از اسم و شغل پدرش در دسترس نیست.

آرش ظلی پور
پدر و مادر آرش ظلی پور 

 تحصیلات

 تحصیلات آرش ظلی پور در مقطع کارشناسی در رشته مکانیک سیالات است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت آرش ظلی پور به عنوان مجری از اسفند سال 1385 با برنامه ورزش از نگاه دو در کنار جهانگیر کوثری شروع شد تا سال ۱۳۹۴ به مدت هفت سال فعالیت خود را در پشت صحنه  بعنوان دستیار احسان علیخانی در تمام مراحل ساخت ماه عسل، سه ستاره و برنامه های ویژه عید حضور داشت.وی در چند سکانس در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1388 اولین تجربه بازی را به دست آورد.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری آرش ظلی پور با حضور در دره بازیگری میترا خواجه ئیان، منوچهر هادی و وحید جلیلوند در سال 1396 سپری شد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات آرش ظللی پور را می توان از عکس های که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک می گذارد فهمید که به طبیعت گردی، اجرا، کتاب خواندن، بازیگری، رانندگی علاقه دارد.

آرش ظلی پور
عکس های آرش ظلی پور در اینستاگرام

آرش ظلی پور و همسرش

آرش ظلی پور در آذر ماه سال ۱۳۹۰ در سن 32 سالگی ازدواج کرد و متاهل می باشد اما اطلاعاتی از این که صاحب فرزند هستند یا خیر در دسترس نیست.او چند سال پیش با انتشار عکس مشترکی از همسرش نوشت: این خانمی که کنارمه همسر مهربونم هست ، کسی که برای دوست داشنتنش اگر از همین حالا صد سال دیگر هم عمر کنم بازم وقت کم میارم.كسى كه توى چند سال اخير مثل كوه پشتم بوده و نذاشت مشكلات روزگار منو تسليم خودش كن.

آرش ظلی پور
عکس آرش ظلی پور و همسرش

 آرش ظلی پور در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

arashzellipour

وبسایت

آرش ظلی پور ویکی پدیا

اینستاگرام آرش ظلی پور

اینستاگرام آرش ظلی پور به آدرس arashzellipour است که 234 هزار فالور دارد،596 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 881 پست بارگذاری کرده است.آرش در سپتامبر سال 2015 صفحه اینستاگرام خود را ایجاد کرد و در روز یکشنبه 6 سپتامبر سال 2015 مصادف با 15 شهریور سال 1394 اولین عکس خود را به اشتراک گذاشت که تاکنون 611 لایک دارد.بهرام افشاریريال نوید محمدزاده،حامد کمیلی و حسین مهری از جمله بازیگرانی هستند که صفحه اینستاگرام وی را دنبال می کنند.

اینستاگرام آرش ظلی پور

اینستاگرام آرش ظلی پور

حواشی آرش ظلی پور

توهین آرش ظلی پور به فراستی

توهین آرش ظلی پور به فراستی که با عبارتی های چون دعوای آرش ظلی پور و فراستی نیز جست و جو شده است. ۰۹ آذر سال ۱۳۹۷ آرش ظلی پور بعنوان مجری برنامه من و شما در این برنامه تند تیز به مهمان خود مسعود فراستی تاخت و بشدت او را زیر سوال برد.این گفتگو و سوالات بی پرده در نهایت باعث شد فراستی در آنتن زنده برنامه را ترک کند و به این ترتیب بعد از این ماجرا سیل حمله به این مجری جوان آغاز شد.در ادامه مصاحبه ارش ظلی پور با فراستی را مشاهده می کنید.

مسعود فراستی در واکنش به حواشی برنامه نوشت: «نه آن مجری، و نه کل مجریان و تهیه‌کنندگان رنگارنگ تلویزیونی از این قماش، و برنامه‌های مبتذل‌شان، مسئله‌ی من نیستند. برنامه‌ی امروز برخلاف طراحی عده‌ای برای تخریب نقد، علیه خودشان تمام شد، و صدای هشدار و اعتراض جمعی بسیاری علیه ابتذال، اخلاق‌فروشی و ارزش‌فروشیِ فراگیر در سینما و تلویزیون، به گوش همه رسید. خسارتش هم برای من، بسیار ناچیز بود.»

عذرخواهی آرش ظلی پور از فراستی

عذرخواهی آرش ظلی پور از فراستی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام اتفاق افتاد. این مجری نوشت:

"به نام بهترين قاضى
از چند روز پيش كه مشخص شد مهمان اين هفته «من و شما» آقای مسعود فراستی ست به اتفاق نویسنده و به همراهی تهیه کننده برنامه شروع به تحقیق و جستجو و طراحی سوال و‌ نقطه گذاری برای یک گفتگوی جذاب کردیم که در خاطر مخاطب و میهمان به عنوان یکی از بهترین گفتگوهایش ثبت و ضبط شود ؛ قصدی که برای همه میهمانان قبل از حضورشان داریم. اما این بار قصد ما به سرانجام نرسید و جناب مسعود فراستی مهمان این هفته ما در یک اقدام غیرمنتظره برنامه را ترک کردند و حاضر نشدند پاسخگوی سوالات ما باشند. میخواستیم با هم به تحلیل رفتارها و حاشیه های پیش از این مهمان بپردازیم که امکان پذیر نشد. من به عنوان مجری «من و شما» در مقاطعی از گفتگو و در حمایت از مخاطبی که حدس زدم دارد از جانب مهمان مورد توهین قرار میگیرد متاسفانه در برخی از مقاطع نتوانستم آرامش لازم را حفظ کنم و همین باعث بروز سوتفاهماتی شده است.
جناب اقای فراستی ؛من دوست داشتم منتقدی که همه سینما از زیر تیغ نقدش رد شدند به ما به عنوان یک برنامه تلویزیونی اجازه سوال و نقد جدی را می داد و هرگز دلمان نمیحواست کم تحملی شما را ببینیم اما به هر دلیلی این اتفاق افتاد و من به عنوان مجری و به نمایندگی از تیم «من وشما» از آنجا که شما حکم بزرگ تر را برای ما دارید از شما عذرخواهی میکنم اگر میزبان خوبی نبودم و مهمانی ما با طبع شما سازگار نشد. هر زمان که تمایل داشته باشید در فضای آرام و بدون سوتفاهم ما دوباره میزبان شما خواهیم بود، ما دوست داریم سوالات باقیمانده امروز را از شما بپرسیم چون شما برای ما مهم و قابل احترام هستید و برای همه اعضای تیم من و شما اتفاق ناراحت کننده ای ست که مهمان نواز خوبی نباشیم آن هم برای صندلی که روی آن از استاد علی نصیریان و جمشید مشایخی تا آتیلا پسیانی، حامد بهداد ، رضا کیانیان، محمدرضا فروتن ، هنگامه قاضیانی و خیلی از ستاره های درخشان این سینما نشسته اند و با لب خندان بیرون رفته اند. امیدواریم مخاطبان ما که همراهان گرانبهای ما هستند اتفاق رخداده را با طبع مهربانشان ببخشند.
یا علی
آرش ظلی پور - ٩ آذرماه ١٣٩٧"

عذرخواهی آرش ظلی پور از فراستی

 آثار آرش ظلی پور

دلنوازان

دلنوازان یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در سال 1388 است.آرش ظلی پور در سریال دلنوازان اولین تجربه بازی مقابل دوربین را به دست آورد و  بازیگرانی چون شاهرخ استخری، سحر قریشی، فریبا کوثری، سیاوش خیرابی سمانه پاکدل و مهدی ماهانی نیز در آن به ایفای نقش پرداختند. آرش ظلی پور در سریال دلنوازان

 آرش ظلی پور در سریال دلنوازان

نجلا

نجلا، یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور است و حسام منظور، محیا دهقانی، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی نیا، مصطفی ساسانی از بازیگران اصلی آن هستند. آرش ظلی پور در نجلا دو نقش اسحاق را ایفا کرد.

آرش ظلی پور در نجلا ۲
 آرش ظلی پور در نجلا ۲
آرش ظلی پور در نجلا ۲
 آرش ظلی پور بازیگر نقش اسحاق در نجلا ۲

 نیسان آبی

نیسان آبی یک مجموعه در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور  است که فصل اول آن در سال 1400 پخش شد و  فصل دوم نیسان آبی به کارگردانی مسعود اطیابی از آذر  ۱۴۰۲  توسط پلتفرم فیلیمو پخش شد.آرش ظلی پور در نیسان آبی نقش سعید را به عهده دارد و با ستارگانی چون حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری،  مهران غفوریان، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی هم بازی شد.

آرش ظلی پور در نیسان آبی
آرش ظلی پور در نیسان آبی

 لیست آثار

نام

سال

توضیحات

برنامه ورزش از نگاه دو


مجری

ماه عسل


دستیار

سه ستاره


دستیار

دلنوازان

1388

کارگردان: حسین سهیلی زاده
بازیگران: شاهرخ استخری، سحر قریشی

پنج کیلومتر تا بهشت

1390 کارگردان:علیرضا افخمی
بازیگران: مهدی سلوکی، شبنم قلی خانی

برنامه دست پخت های خودمانی

1394

مجری

نجلا 2

1401

نقش اسحاق
کارگردان: خیرالله تقیانی پور
بازیگران:حسام منظور، محیا دهقانی

مرداب

1402

کارگردان: برزو نیک‌نژاد
بازیگران: شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها

نیسان آبی

1402

نقش سعید
کارگردان: مسعود اطیابی
بازیگران: حسین یاری، یکتا ناصر

آرش ظلی پور
عکس آرش ظلی پور مجری

 16 حقیقت جالب درباره آرش ظلی پور

  1. صفحه اینستاگرام آرش ظلی پور تیک آبی ندارد.
  2. آرش ظلی پور در خندوانه در آذر سال ۱۴۰۰ حضور داشت و یاد آرشا اقدسی را زنده کرد.
  3. از نوجوانی فوتبال را به صورت حرفه ای شروع کرد تا اینکه بعنوان دروازه بان به جوانان استقلال پیوست.
  4. در تیم امید برق تهران بعنوان بازیکن مهاجم فوتبال خود را ادامه داد.
  5. بعد از اولین مصاحبه خود با رسانه ها و عشقی که برای نوشتن داشت تصمیم گرفت وارد حوزه مطبوعات شود.
  6. در سال ۱۳۷۶ در سن 18 سالگی بعد از قبولی از دانشگاه بعنوان خبرنگار وارد روزنامه خبر ورزشی شد.
  7. او سردبیر روزنامه البرز ورزشی نیز بود.
  8. از طریق برادرش با جهانگیری کوثری مجری برنامه ورزش از نگاه دو آشنا شد و به عنوان مجری فعالیت کرد.
  9. در سال 1394 در کنار نسرین مقانلو با اجرای برنامه دست پخت های خودمانی چهره اش شناخته تر شد.
  10. او در برنامه سه ستار کنار احسان علیخانی اجرا کرد.
  11. عاشق تهران است و در این باره می گوید:فکر کنم تنها با کتک بتوانند مرا از تهران بیرون ببرند و یا مجبور شوم، که بسیار کم پیش آمده است. شاید در بدترین حالت که مجبور و یا دلتنگ جایی شده ام به اصرار خانواده و همسر سفر کنیم.
  12. مصاحبه آرش ظلی پور و فراستی بسیار در شبکه های اجتماعی وایرال شد.
  13. ظلی پور بعد از حواشی مصاحبه با فراستی ممنوع الکار شد اما روزنامه کیهان درخواست اخراج وی از صدا و سیما را داشت.
  14. مهدی جهانی حضورش را در برنامه «من و شما» با اجرای آرش ظلی‌پور اشتباه دانست زیرا که معتقد است به دنبال مسخره کردن آدم‌ها هستند.
  15. آرش ظلی پور در مرداب هم بازی کرده است.
  16. او به شدت پرسپولیسی است.
آرش ظلی پور
تصاویری از آرش ظلی پور

 مصاحبه آرش ظلی پور

مصاحبه آرش ظلی پور به صورت متنی و گفت و گوی تصویری بسیار کم است.در ادامه یکی از مصاحبه های قدیمی وی با روزنامه خراسان در دی ماه سال 1398 را می خوانید: 

درباره سریال‌تان توضیح می‌دهید؟

نوز اخبار سریال منتشر نشده، فردا کلید می‌خورد و بازیگران زیاد و درجه یکی دارد. باید صبر کنیم تا کار کلید بخورد، بعد از آن اجازه دارم درباره اش صحبت کنم.

چطور شد که به سمت بازیگری رفتید؟

حدود دو سال است که در چند دوره بازیگری شرکت و تئاتر کار کرده‌ام. خیلی قبل‌تر از این هم یعنی سال ۸۸ و ۹۰، تجربه بازی در چند سکانس کوتاه در دو سریال «دلنوازان» و «پنج کیلومتر تا بهشت» را داشتم، اما هیچ‌وقت سمت بازیگری نرفتم به دلیل این که فکر نکردم بازیگری شبیه اجراست. تصمیم گرفتم بروم دوره‌ها را به صورت آکادمیک بگذرانم، یک سری چیز‌ها را یاد بگیرم و بعد بازیگری را تجربه کنم.

دو سال پیش در مصاحبه‌ای گفته بودید ادعا و تصمیمی برای تجربه بازیگری ندارید.

اکنون هم ادعایی ندارم، به خود اجازه دادم که خودم را آزمایش کنم. الان که وقت گذاشتم، تلاش کردم و برای آن زحمت کشیدم، دارم این فرصت را به خودم می‌دهم، اما قبل‌تر از این، هرگز این کار را نمی‌کردم.

به نظرتان برای یک مجری یا خواننده، این آموزش‌ها قبل از ورود به عرصه بازیگری لازم است؟

بستگی به هدف آن آدم دارد. اگر هدف این است که عرصه‌ای را با توجه به اعتباری که در هر فضایی که هستی به عنوان خواننده یا فوتبالیست، فقط تجربه کنی، خیلی از پروژه‌های سینمایی، نمایش خانگی یا تلویزیونی هستند که به سبب اسم و اعتبار آن آدم نقشی را به او می‌دهند و تجربه می‌کند و می‌گذرد، اما اگر قرار است بازیگری حرفه‌ات شود حتما لازم می‌دانم که دوره‌های بازیگری گذرانده شود.

ممکن است اجرا و بازیگری در یک خانواده باشند، اما ربطی به یکدیگر ندارند و فضای‌شان با هم خیلی متفاوت است. مجری‌هایی داشتیم که وارد عرصه بازیگری شدند و بازیگر شدند مانند شهاب حسینی و صابر ابر، مجری‌هایی هم داشتیم که فقط به سبب تجربه، وارد عرصه بازیگری شده‌اند مانند رضا رشیدپور و احسان کرمی. به نظرم اگر قرار است بازیگری حرفه یک نفر بشود باید از اجرا جدا شود. یعنی باید به این نتیجه برسد که دیگر برنگردد، چون مردم کسی را که اجرا و همزمان بازیگری می‌کند باور نمی‌کنند. نمی‌شود این دو را همزمان با هم داشت.

خود شما اگر در بازیگری موفق شوید، اجرا را کنار می‌گذارید؟

اگر به این نتیجه برسم که ممکن است در بازیگری اتفاق خوبی برایم بیفتد، ممکن است بازیگری را ترجیح بدهم.

اگر نتیجه مثبتی داشته باشد؟

بله، چون خیلی ریسک است. بسیاری از نوجوانان یا جوانان هستند که بازیگری را یاد می‌گیرند یا کلاس می‌روند و منتظرند اتفاقی بیفتد، اما من تلویزیون را دارم و کارم را انجام می‌دهم. در واقع گرویی گذاشتم، اگر ببینم می‌توانم و اتفاق خوبی برایم می‌افتد دوست دارم بازیگری را تجربه کنم.

پس به طور کلی با ورود خوانندگان یا مجریان به بازیگری موافق هستید؟

همین طوری نمی‌شود، باید دوره ببینند. من دو سال زندگی‌ام را گذاشتم. در یک سالی که تلویزیون نبودم، کلا شبانه‌روزی و یک سال قبل‌تر از آن هم داشتم این کار را می‌کردم. چهار دوره خوب گذراندم، پیش آدم‌های بزرگ رفتم، تئاتر اجرا کردم. من قبل از این زیاد پیشنهاد داشتم، برادرم تهیه‌کننده سینماست و دوستان زیادی هم دارم، بار‌ها فیلم‌های مختلف به من پیشنهاد شد، اما هیچ‌وقت سراغش نرفتم، چون عقیده دارم کاری را که می‌خواهم انجام بدهم، باید بلد باشم.

استادان تان در بازیگری چه کسانی بودند؟

بیشترین زمان هنرجویی‌ام را نزد وحید جلیلوند گذراندم که خیلی به من کمک کرده و منوچهر هادی هم به عنوان یک کارگردان موفق توانست به من کمک کند. پیشتر از همه این‌ها یک دوره جدی بازیگری را در دانشگاه تهران، پیش استاد میترا خواجه‌ئیان گذراندم و اصلا شروع کارم همان جا بود. به نظرم حداقل در مسیر درستی گام برداشتم، حالا این که چه اتفاقی می‌افتد به استعداد خودم برمی‌گردد.

پس این که بازیگری را ادامه می‌دهید یا خیر بستگی به نتیجه کارتان در این سریال دارد.

بله حتما. اگر روزی ببینم این کاره نیستم، آن را می‌بوسم و کنار می‌گذارم. اگر هم بودم سعی می‌کنم تمرکزم را بیشتر روی بازیگری بگذارم.

قطع برنامه «من و شما» و غیبت‌تان در تلویزیون باعث شد سراغ بازیگری بروید؟

من یک سال قبل از آن شروع کرده بودم و هدفم این بود که چنین مسیری را ادامه بدهم. قطعا با قطع شدن «من و شما» زمان بیشتری داشتم که در این فضا کار کنم، اما هدف من همان بوده و ربطی به برنامه «من و شما» ندارد. فقط توانستم در یک سال اخیر وقت بیشتری بگذارم.

پس این اتفاق هیچ تاثیری بر تصمیم شما برای ورود به بازیگری نداشته؟

نه اصلا. از این اتفاق‌ها زیاد در تلویزیون می‌افتد، می‌روی و می‌آیی و یک سری تصمیمات وجود دارد که من هم همیشه به آن احترام گذاشتم، اما بعد از این اتفاق وقت بیشتری برای تمرین و کار در تئاتر داشتم؛ بنابراین این اتفاق باعث نشده که مسیرم را عوض کند، از قبل تصمیم داشتم در راهی قدم بگذارم ببینم می‌توانم یا نمی‌توانم.

ممکن است دوباره «من‌وشما» را در تلویزیون ببینیم؟

نه دیگر. به نظرم همه اتفاقاتی که ظرفیت داشت در چارچوب برنامه رخ بدهد، افتاد. اگر می‌خواستیم ادامه بدهیم به تکرار می‌افتاد. من خیلی دوست دارم عرصه‌های مختلف را تجربه کنم، اصلا آدم ماندن در یک فضا نیستم.

قبل از حواشی برنامه هم به این موضوع فکر کرده بودید یا اکنون به این نتیجه رسیدید؟

نه همان موقع هم با اتاق فکر و تهیه‌کننده فکر کرده بودیم، بالاخره حالا که داریم این برنامه را ادامه می‌دهیم باید کار‌های متفاوتی انجام بدهیم. حتی قبل‌تر از آن، در شروع فصل سوم تغییراتی دادیم. شاید این مشکل شخصی من باشد که وقتی در یک جایی می‌مانم انگیزه‌ام کم می‌شود.

احساس می‌کردم باید یک اتفاق بزرگی بیفتد که نشد دیگر. حتما صلاح این بوده که برنامه قطع شود و وقتم را بیشتر برای بازیگری بگذارم، صلاح این بوده که بعد از یک سال این طور برگردم، من همه را می‌سپارم به این ماجرا.

برنامه «ورزش از نگاه دو» را بیشتر دوست دارید یا «من و شما» را؟

ورزش رویدادمحور است؛ به خصوص ورزش ایران. هر روز و هر هفته این‌قدر اتفاق می‌افتد که ظرفیت این را دارد که بتوانی کار کنی و به تکرار نیفتی حتی با یک فرم ثابت. من هر دو را دوست داشتم، هم «من‌وشما» و هم «ورزش از نگاه دو» که شروع کارم با آن بوده. قطعا آدم کاری را که دوست دارد انجام می‌دهد.

شما مجری رادیو هم هستید. بین رادیو و تلویزیون، ترجیح‌تان کدام است؟

بحث ترجیح نیست. وقتی شما کاری را تمام‌وقت انجام می‌دهید، باید تمرکزتان را روی آن بگذارید. من خیلی دوست دارم همه این‌ها را با هم انجام بدهم، همین الان در رادیو و جمعه‌ها هم تلویزیون برنامه دارم، اما زمان اجازه نمی‌دهد که این اتفاق بیفتد، بنابراین به من قدرت انتخاب نمی‌دهد که بگویم این را می‌خواهم یا آن را.

عکس آرش ظلی پور

آرش ظلی پور
آرش ظلی پور، پدر و برادرش
آرش ظلی پور
آرش ظلی پور و میلاد کی مرام
آرش ظلی پور
عکس های آرش ظلی پور
آرش ظلی پور
آرش ظلی پور و احسان علیخانی
آرش ظلی پور
تصاویر آرش ظلی پور
آرش ظلی پور
عکس از آرش ظلی پور مجری تلویزیون
آرش ظلی پور
عکس آرش ظلی پور
آرش ظلی پور
آرش ظلی پور مجری

 

پرسش های متداول

نقش آرش ظلی پور در نجلا ۲ چیست؟
اسحاق، نقش آرش ظلی پور در نجلا ۲ بود.
علت ممنوع الکاری آرش ظلی پور چی بود؟
علت ممنوع الکاری آرش ظلی پور به علت درگیری لفظی شدید با مسعود فراستی اتفاق افتاد.


سخن آخر

در این مطلب زندگی نامه آرش ظلی پور مجری و بازیگر ایرانی را بررسی کردیم. در صورت تمایل می توانید مطلب بیوگرافی مینا ساداتی و همسرش با معرفی آثار و عکس های دو نفره و بیوگرافی سوگل خلیق از تئاتر تا شهرت با عکس های خانوادگی را نیز بخوانید. آیا در مورد بیوگرافی آرش ظلی پور چیز دیگری می‌دانید که باید به این مطلب اضافه شود؟ در پایین همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد