hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فضا و تجهیزات آموزشی نقش مهمی در تعلیم و تربیت دارد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

فضا و تجهیزات آموزشی نقش مهمی در تعلیم و تربیت دارد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: فضا و تجهیزات به عنوان یک زیرنظام در سند تحول بنیادین اموزش و پرورش تعریف شده و این یعنی نقش مهمی در تعلیم و تربیت دارد.

محمدخلیل عسکری گفت: ایجاد قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، یک تجربه موفق در کشور است که نقطه عطف فعالیت های تعلیم و تربیت ومنجر به هم افزایی بیشتر اموزش و پرورش و نوسازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: تلاش ما در مسیر ارتقای وضعیت اموزشی و پرورشی استان است و‌ در همین راستا آماده همکاری همه جانبه با نوسازی مدارس هستیم.

عسکری گفت: کارکنان نوسازی مدارس استان نیز جزو بدنه اموزش و پرورش هستند و حتما باید خدمات موجود در اختیار این افراد نیز قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: لازم است روسای ادارات داخلی اداره کل مسایل، چالش ها، پیشنهادات، ابتکارات و‌خلاقیت های خود را ارائه کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس فارس نیز در این جلسه گفت: ما باحداکثر توان در حال ساخت مدارس هستیم اما با دو‌مشکل کمبود منابع و نیروی انسانی مواجه هستیم.

محمدخلیل خرد گفت: اداره کل نوسازی مدارس فارس تمام تلاش خود را برای احداث و تکمیل پروژه های اموزشی انجام می دهد.

مدیرکل جدید نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس فارس گفت: گستردگی استان و فاصله برخی مناطق تا مرکز استان منجر شده کار ساخت مدارس در استان فارس نسبت به استانهای دیگر دشوار تر باشد.

خرد گفت: تعامل و‌هم افزایی بیشتر دو‌دستگاه در سطح استان منجر به ارائه خدمات بیشتر به دانش اموزان و فرهنگیان استان می شود.

مدیرکل جدید نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس فارس گفت: هرچه تجهیزات اموزشی به روزتر باشد قطعا منجر به رشد و پیشرفت بیشتر دانش اموزان استان می شود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد