hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > گردشگری و مهاجرت > راه اندازی دبیرخانه نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز

راه اندازی دبیرخانه نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از استقرار دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس (شیراز) وچهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز در خانه جهانگردی خبر داد.

سید موید محسن نژاد در جمع خبرنگاران  گفت: باتوجه به اینکه دو نمایشگاه مذکور  اهمیت بسیار زیادی در دو حوزه تخصصی گردشگری و صنایع دستی دارند از این رو دبیرخانه این نمایشگاه‌ها از چندین ماه قبل تشکیل شده و هم اکنون در خانه جهانگردی مستقر می شود.

وی با بیان اینکه خانه جهانگردی شیراز محل مناسبی برای  گردهمایی فعالان و دبیرخانه رویدادها ی گردشگری است، افزود: در حال حاضر خانه جهانگردی میزبانی دبیرخانه دو رویداد مهم گردشگری و صنایع دستی شیراز را دارد.

به گفته وی سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي شیراز، جزو بزرگترین رویدادهای حوزه گردشگری است که برگزاری آن در شهر شیراز از اهمیت به سزایی برخوردار است.

خانه جهانگردی در بلوار شهید چمران شیراز واقع شده و از اواخر این هفته دبیرخانه این دو نمایشگاه تخصصی در آن محل مستقر می شود.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي شیراز از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه در سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس  شهرک گلستان برگزار می شود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد