hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > سقوط مرموز در پاتوق معتادان؛ جنایت یا حادثه؟

سقوط مرموز در پاتوق معتادان؛ جنایت یا حادثه؟

مردی میانسال هنگام فرار از پاتوق معتادان از پشت بام سقوط کرد و جان باخت.

پلیس در حال تحقیق درباره علت سقوط مرگبار مردی میانسال است که در پاتوق معتادان جانش را از دست داده است.

به گزارش اعتمادآنلاین،‌ ماموران کلانتری 126 فرجام حدود ساعت چهار بامداد امروز مرگ مرد 41 ساله‌ای را که پس از سقوط جان خود را از دست داده بود، به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع دادند.

طبق گزارش ماموران، دقایقی قبل شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفته و آنها از ماجرای نگهداری غیرقانونی پسر 25 ساله‌ای در یکی از اتاق‌های محل حاثه مطلع کرده بود.

مردی که با پلیس تماس گرفته بود گفت: از چند ساعت قبل از پسر 25 ساله‌ام بی‌خبر بودم و دقایقی قبل از اینکه با پلیس تماس بگیرم پسر جوانم زنگ زد و در حالی که ناله می‌کرد، گفت او را با چاقو زده‌اند و در اتاقی گروگان گرفته شده و حبس است. پسرم آدرس جایی را که رفته بود و آنجا حبسش کرده بودند، به من داد.

پس از آن ماموران به آدرس مورد نظر رفتند و وقتی در زدند قبل از اینکه کسی در را باز کند دیدند یکی از راه پشت بام قصد فرار دارد و یک نفر هم دنبال اوست. لحظاتی بعد نیز سقوط مرگبار اتفاق افتاد.

در پی این اطلاعات، بازپرس محمدمهدی براعه که در زمان این حادثه مرگبار مسئولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت دستور حضور تیم‌هایی از پزشکی قانونی، متخصصان اداره تشخیص هویت و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در محل حاثه را صادر کرد.

به این ترتیب تحقیقات جنایی کلید خورد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد ساختمانی که حادثه در آن رخ داده محل مصرف و فروش موادمخدر است و متوفی قصد فرار از آنجا را داشته که پسر جوان به دنبالش رفته و در نهایت حادثه خونین رقم خورده بود.

با شروع تحقیقات در مورد متوفی مشخص شد او مردی 41 ساله است که جوان 25 ساله را پس از مجروح کردن، حبس کرده بود. به همین دلیل دو فرضیه درباره حادثه پیش روی پلیس قرار گرفت. اول اینکه مرد 41 ساله به طور اتفاقی در حین فرار پایش لیز خورده و این اتفاق مرگبار برایش رخ داده و فرضیه دوم اینکه جوان 25 ساله که از متوفی زخم خورده بود به تعقیب او پرداخته و به طور خواسته یا ناخواسته باعث سقوط مرگبار شده است.

در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران پسر جوان را که ماموران برای نجات او از اسارت به محل حادثه رفته بودند، تحت بازجویی قرار دادند. این جوان هرگونه دخالت در مرگ مرد 41 ساله را رد کرد و گفت: معتاد هستم و حدود ساعت دو بامداد بود که برای تهیه مواد مخدر مصرفی‌ام به این خانه آمدم. وقتی داخل ساختمان رفتم دیدم متوفی با صاحب‌خانه در حال جر و بحث هستند. انگار اختلاف حساب داشتند. گفتم موادم را بدهید می‌خواهم بروم. مرد 41 ساله گفت، الان برو و بعد بیا، هر وقت نوبتت شد حرف بزن، مگر نمی‌بینی ما داریم مشکل‌مان را حل کنیم پس الان نمی‌تواند به تو مواد بدهد.

این جوان ادامه داد: من سماجت به خرج دادم و همان‌جا نشستم و گفتم تا مواد ندهید از اینجا نمی‌روم. یک‌دفعه بین ما جر و بحث اتفاق افتاد و متوفی پرخاش کرد که جوابش را دادم. سپس او با چاقو به من حمله و صورتم را زخمی کرد. بعد هم من را در اتاقی حبس کرد تا به ادامه حل اختلافش با صاحب‌خانه برسد. از طرفی آنها که دیدند من بدجوری زخمی شده‌ام و ترسیدند پیش پلیس بروم برای همین گفتند به من پول می‌دهند و من را نگه‌ داشتند تا حالم بهتر شود و پیش پلیس نروم، اما من با پدرم تماس گرفتم و ماجرا را برایش تعریف کردم که بعد هم ماموران آمدند. وقتی ماموران رسیدند آن مرد می‌خواست فرار کند و من هم دنبالش رفتم تا او را بگیرم اما پایش لیز خورد و در خانه همسایه افتاد.

در پی این اظهارات پسر جوان، او ابتدا برای درمان زخم صورتش به بیمارستان منتقل شد و پس از مداوای اولیه در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا صحت گفته‌هایش بررسی شود.

این در حالی است که مرد صاحب‌خانه نیز در بازجویی‌ها گفت: من اصلاً در ماجرای این دو نفر دخالت نکردم و گذاشتم خودشان مشکل‌شان را حل کنند. 

هم‌اکنون جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

 

منبع: etemadonline-642189

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد