hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > این کارگردان فیلمش را به سگش تقدیم کرد + جزئیات

این کارگردان فیلمش را به سگش تقدیم کرد + جزئیات

اسکات فیلم «ناپلئون» را به سگش تقدیم کرده است.

فیلم «ناپلئون» (Napoleon) از چهارشنبه شب گذشته اکران شده و به سمت افتتاحیه ۳۰ میلیون دلاری حرکت می‌کند. ساخته جدید «ریدلی اسکات» با بازی «واکین فینیکس» و «ونسا کربی» مانند فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» حاوی صحنه‌های اضافه پس از تیتراژ پایانی نیست، اما کسانی که آن را تا لحظه آخر به تماشا نشسته‌اند شاهد بوده‌اند که فیلمساز این اثرش را به «لولو» تقدیم کرده است.

به نقل از سی نما ، اسکات که در تور مطبوعاتی «ناپلئون» واکنش‌های مضحکی به منتقدین فیلم نشان می‌داد فاش نکرده بود که چنین پیامی در پایان اثر جای داده اما «دیسایدر» گزارش داده است که «لولو» در واقع نام سگ کارگردان است.

در این گزارش آمده است: «به نظر می‌رسد که لولو نام سگی است که ریدلی اسکات داشته. یکی از مقالات «هالیوود ریپورتر» از سال ۲۰۱۴ درباره حیوانات خانگی صنعت فیلمسازی نشان می‌دهد که کمپانی فیلمسازی آر‌اس‌ای که توسط ریدلی اسکات و برادرش تونی اسکات بنیان‌گذاری شده، به کارمندان اجازه می‌دهد حیوانات خانگی خود را به دفتر بیاورند و به آن‌ها اجازه دهند آزادانه پرسه بزنند. در این مقاله ذکر شده که سگ ریدلی اسکات به نام لولو به همراه اسکات به دفتر می‌آمده است.»

اما معمای «لولو» ممکن است حل نشده باشد. همان‌گونه که «دیسایدر» می‌نویسد، جز این مقاله اطلاعات دیگری درباره این سگ در دست نیست. این احتمال وجود دارد که سگ اسکات مرده باشد اما این پیام مرگ او را تأیید نمی‌کند.

اسکات در مصاحبه‌های اخیرش بیشتر به منتقدین خطاهای تاریخی فیلم واکنش نشان داده است. او به «والچر» می‌گوید: «درباره ناپلئون ۱۰ هزار کتاب نوشته شده که پر از حقایق و حدس و گمان‌اند. اما خواندن کتاب‌ها را به نویسنده بینوای فیلمنامه سپردم.»

 

منبع: etemadonline-642075

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد