hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > از اخطار به روسیه برای فروش سلاح به ایران تا ترور آخوندزاده

از اخطار به روسیه برای فروش سلاح به ایران تا ترور آخوندزاده

خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است. هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات روز چهارم آذر از خطبه‌های نماز جمعه تا ماجرای فلسطین و اخطار آمریکا به روسیه در مورد ایران را نوشته‌است. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌‌خوانید.

اکثر وقت را در منزل بودم. وقت با مطالعه و استراحت گذشت. برای اقامه نمازجمعه، به دانشگاه تهران رفتم. خطبه‌ای دربارۀ حَسَد و خطبه‌ای دربارۀ مناسبات هفته، از قبیل بسیج و نیروی دریایی و شهید [سیدحسن] مدرس و وضع اقتصادی و رکود و انتخابات آمریکا و انتفاضه مسجدالاقصی ایراد کردم. بعد از ظهر، آقاجواد، فرزند مرحوم آقا عزیز طباطبایی، [پسردایی همسرم] آمد. از اینکه بدهی او به بانک ملی مشکل‌زا شده، ناراحت است و برای حل مشکل استمداد کرد.

مسئله فعال‌شدن خط لوله انتقال نفت عراق به سوریه و اخطار عراق در خصوص امکان قطع صادرات نفت، در اعتراض به تحریم سازمان ملل، مورد توجه است. انتفاضه مسجدالاقصی و انتخابات آمریکا، کماکان مورد توجه رسانه‌های جهانی است. روسیه، اخطار آمریکا در خصوص فروش سلاح به ایران را رد کرده و گفته که به سیاست خود ادامه می‌دهد. در پاکستان، [انورعلی آخوندزاده] دبیرکل نهضت شیعی، توسط تُندروهای وهابی [سپاه صحابه] شهید شده است.

 

منبع: sharghdaily-907040

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد