hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فیلمبرداری فیلم Deadpool 3 از سر گرفته شد

فیلمبرداری فیلم Deadpool 3 از سر گرفته شد

با پایان یافتن اعتصاب بازیگران و پس از چند ماه تعطیلی، سرانجام مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 از سر گرفته شده است.

اعتصاب بازیگران باعث شد تا مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 برای چند ماه کاملا تعطیل شود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تولید فیلم ددپول 3 از سر گرفته شده است. وندی جیکوبسن از مدیران اجرایی مارول استودیو با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود ضمن تبریک روز شکرگزاری تایید کرد که سرانجام مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 از سر گرفته شده است. او همچنین وعده داد که این فیلم در تابستان سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

در حال حاضر می‌دانیم که تقریبا نیمی از مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 انجام شده است، اما مشخص نیست که فیلم‌برداری فیلم تا پایان سال ۲۰۲۳ به پایان خواهد رسید یا تا اوایل سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم ددپول 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 3 را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Deadpool 3 برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: zoomg-365050

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد