hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تجربه Little Nightmares 3 به‌شکل دونفره آنلاین با یک نسخه امکان‌پذیر است

تجربه Little Nightmares 3 به‌شکل دونفره آنلاین با یک نسخه امکان‌پذیر است

استودیو سوپرمسیو گیمز جزئیات بیشتری از ویژگی کراس-پلی و Friends Pass‌ بازی Little Nightmares 3 را در اختیار طرفدارها قرار داد.

کورالی فنیلو، تهیه‌کننده استودیو سوپرمسیو گیمز درکنار ارائه جزئیاتی از Little Nightmares 3، دنیای بازی و سرزمین نکروپلیس، به تشریح بخش کو-آپ بازی پرداخت. لیتل نایتمرز ۳ از کو‌-آپ آنلاین پشتیبانی می‌کند و بازیکن‌ها می‌توانند در هر خانواده کنسولی یعنی بازیکن‌های پلی استیشن 5 با پلی استیشن 4 و از طرف دیگر بازیکن‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با ایکس باکس وان از این ویژگی استفاده کنند. این بدان معنا است که قابلیت تجربه بازی به‌صورت کراس‌پلتفرم وجود ندارد.

قابلیت Friends Pass‌ نیز برای این بازی در نظر گرفته شده است و تنها نیاز است که یک نفر صاحب لیتل نایتمرز ۳ باشد تا امکان تجربه آن با دوست خود را داشته باشد. همچنین برای درگیر کردن بازیکن‌ها در دنیای ترسناک بازی، ویژگی گفت‌وگوی صوتی وجود ندارد و گیمرها می‌توانند از کلید «Call» برای فرستادن سیگنال به یکدیگر استفاده کنند.

بازی لیتل نایتمرز ۳ به‌صورت تک‌نفره نیز قابل تجربه است. همچنین سیو‌های متعددی برای آن در نظر گرفته شده است که بازیکن می‌تواند یکی از آن‌ها را به بخش تک‌نفره و یکی دیگر را به بخش چندنفره اختصاص دهد. هر یک از شخصیت‌های جدید این نسخه یعنی Low و Alone  از ابزارهای مختلف مثل کمان و آچار برای حل پازل‌های متفاوت استفاده می‌کنند. Low «مدت زیادی» در The Spiral گیر افتاده است و در تلاش برای بازگشت به خانه است؛ درحالی‌که Alone بهترین دوست او و یک تعمیرکار «اصلاح‌ناپذیر» به‌حساب می‌آید که می‌خواهد پرده از رازهای دنیا بردارد.

بازی Little Nightmares 3 در سال ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: zoomg-365043

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد