hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پایگاه الکترونیک نمايشگاه بين‌المللي گردشگري پارس فعال شد

پایگاه الکترونیک نمايشگاه بين‌المللي گردشگري پارس فعال شد

پس از رونمایی از پوستر نمایشگاه پس از رونمایی پوستر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي شیراز، پایگاه الکترونیک این دو نمایشگاه از امروز یکم آذرماه به نشانی www.shirazite.com قابل دسترسی علاقمندان است.

دبير سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري پارس و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي در این خصوص گفت: فعالان حوزه ميراث فرهنگي، گردشگري و صنایع دستی با مراجعه به نشانی www.shirazite.com مي‌توانند ضمن مطالعه اخبار و رویدادهای نمایشگاه، قوانين و مقررات، جدول زمانبندی، اهداف نمايشگاه، رويكردهاي نمايشگاه و بررسي فرم‌هاي ثبت نام، درخواست فضاي نمايشگاهي مورد نظر خود را از طریق پايگاه الكترونيك ياد شده دريافت و به نشاني پست الكترونيك نمايشگاه(info@shirazite.com) ارسال كنند.

مقدسی با بیان اینکه برای نخستین بار پايگاه الکترونیک برای نمايشگاه گردشگري شیراز راه اندازی شده است، ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده نمایشگاه های تخصصی گردشگری و صنایع دستی سال های گذشته در شیراز فاقد پایگاه الکترونیک بودند و هم اکنون برای نخستین بار این پايگاه فعال شده و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: خدمات پيش‌بيني شده براي حضور ميهمانان خارجي و بسته حاميان نمايشگاه(اسپانسري) در این پايگاه قابل مشاهده است.

مقدسی اضافه کرد: با توجه به رويكرد سيزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس، برنامه‌هاي علمي و رويدادي، جزييات نشست‌هاي تخصصي و كارگاه‌هاي برخط نیز قابل مشاهده است.

دبير سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري پارس و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي با بیان اینکه در بخش ديگري از این پایگاه، فضاي مسقف نمايشگاهي به همراه امكانات، شرايط و نقشه غرفه‌ها قابل مشاهده و انتخاب است، گفت: متقاضیان می‌توانند از این طریق نسبت به درخواست فضای نمایشگاهی اقدام کنند.

وی افزود: همچنين در بخشي از اين پايگاه الكترونيك روزشمار برگزاري نمايشگاه بر مبناي روز، ساعت، دقيقه و ثانيه بارگزاري شده است. به گفته مقدسی، در قسمت گالري تصاوير، جلوه‌هاي زيبايي از نمايشگاههاي قبلي نمايش داده شده است.

مقدسی خاطرنشان کرد: با توجه به اينكه ورود به بازارهاي خارجي و نوظهور از محورهاي اصلي نمايشگاه هست، لذا اين پايگاه الكترونیک به صورت دو زبانه(فارسی و انگلیسی) طراحي شده است.

دبير سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري پارس و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي یادآور شد: ثبت نام علاقمندان برای حضور در نمایشگاه از طریق وبسایت ذکر شده از امروز یکم آذرماه آغاز شده و تا یکم دی‌ماه ادامه دارد.

به گزارش رویداد ایران، سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي شیراز، سیزدهم دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس شهرک گلستان برپا خواهد شد و تا شانزدهم پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

امتیاز: 1 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد