hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به ١٥ نفر رسید

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به ١٥ نفر رسید

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تعداد بیماران مبتلا به کرونا به ۱۵ نفر رسیده که شهرستان سقز با ۹ بیمار در صدر جدول استان‌های مبتلا به کرونا قرار دارد.

فرزین رضاعی صبح امروز(۱۵ اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا ظهر چهارشنبه آمار مبتلایان به کرونا ویروس ۱۴ نفر و از ظهر چهارشنبه تا صبح امروز یک نفر به آمار مبتلایان افزوده شده و هم‌اکنون ۱۵ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا هستند.
وی کل مراجعین به بیمارستان تحت پوشش علوم پزشکی را ۲۳۳ نفر دانست و عنوان کرد: از این تعداد ۹۷ نفر به دلیل داشتن علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند.
رضاعی آمار مبتلایان به کرونا را به تفکیک استان‌ها اینگونه برشمرد و افزود: از تعداد افراد مشکوک به کرونا  ۲۰ نفر در بیمارستان توحید سنندج، ٤۰ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) سقز، دو نفر بیمارستان تامین اجتماعی سقز، دو نفر بیمارستان بوعلی مریوان، پنج نفر بیمارستان شهید بهشتی قروه، هفت نفر بیمارستان امام حسین (ع) بیجار، ۱۲ نفر بیمارستان رازی بانه، سه نفر بیمارستان امام دیواندره، سه نفر بیمارستان شهدای دهگلان و دو نفر هم بیمارستان چمران سروآباد بستری هستند و ۱۵ نفر از بیماران هم از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.
وی موارد مثبت قطعی به کرونا را به تفکیک استان‌ها اینگونه بیان کرد: از ۱۵ بیماری که جواب آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده ۹ نفر در سقز،دو نفر در سنندج، یک نفر در دیواندره، یکی نفر در مریوان و دو نفر در بانه به ثبت رسیده است.
فرزین رضاعی اعلام کرد: تاکنون هیچ مورد مرگ و میری بر اثر ویروس کرونا در داخل استان ثبت و گزارش نشده و از بین افراد فوتی که مشکوک به کرونا ١١ نفر بوده که نتیجه هشت مورد از آن‌ها منفی بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد