hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > عید را به خانه کودکان نیازمند ببریم

عید را به خانه کودکان نیازمند ببریم

سرش را به تنگ بلوری که در آن ماهی کوچک قرمز جست و خیز می کند چسبانده است.گویی از تمام دنیا فقط آرزوی داشتن این ماهی کوچک را دارد. مامان؟ مامان؟ اینو برام میخری...الان نه عزیزم...بعدا برایت میخرم!!
مادر خوب می دانست شاید دیگر خریدنی در کار نباشد چون نیازهای واجب بیشتری دارند.. اشک هایش را سریع با گوشه چادرش پاک کرد..درست از همان موقع که پدر برای همیشه او و پسرش را تنها گذاشته بود مادر تمام غصه هایش را که به شکل اشک از چشمانش می چکید با همین گوشه چادر پاک می کرد..
چادرش را محکم کرد و دست پسرکش را در دستانش گرفت ..آرام آرام  از کنار بساط تنگ های ماهی و سبزه ها روبان دار دور شدند اما هنوز چشم پسرک به دنبال تنگ های بلور و ماهی های قرمزی بود که بالا و پایین می پریدند...
این روزها کودکانی هستند که در آستانه سال نو چشم به راهی یک تنگ ماهی یا لباس و کفشی نو برای آغاز سال جدید هستند. کودکانی که پدرشان آنان را برای همیشه تنها گذاشته یا در بستر بیماری افتاده است.این کودکان هنوز هم امید دارند که در این روزهای پایانی سال پدرانی معنوی پیدا شوند و با برآورده کردن آرزوهای کوچکشان "عید را به خانه هایشان ببرند" ..

محسن رخصی، مدیرکل کمیته  امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری از روزهای چهاردهم تا شانزدهم اسفند ماه با شعار" عید را به خانه هایشان ببریم" برگزار می شود، گفت: امسال این جشن ملی در ۲۰۰ پایگاه تعبیه شده از سوی کمیته امداد و مراکزنیکوکاری برگزار می شود.

رخصی با بیان اینکه این نهاد روش های غیرحضوری و الکترونیکی همانند سامانه پیامکی، کد دستوری و سایت کمیته امداد به منظور شرکت مردم خیر در جشن ملی نیکوکاری را تعبیه کرده است، عنوان کرد: سایت الکترونیکی emdad.ir، اپلیکشن های سکه، آپ و سنا، شماره گیری کد ussd #۱۸۸۷۷ ، شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و  شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی از روش های پرداخت غیر حضوری در جشن نیکوکاری است.

وی با بیان اینکه امیدواریم مردم خیر استان کمک های خود را بیشتر به صورت نقدی و از طریق روش های پرداخت غیرحضوری به نیازمندان اهدا کنند، عنوان کرد: این کمک ها در اسرع وقت و پیش از آغاز سال نو به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: تمامی روش های پرداخت غیرحضوری این نهاد در جشن نیکوکاری به منظور جمع آوری کمک های مردمی تا پایان سال جاری فعال است.

بیایید شادی را با حتی با هدیه دادن همان ماهی قرمز کوچک با نیازمندان شریک باشیم و در این روزها عید را به خانه های کودکان نیازمند ببریم..
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد