hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اجرای طرح آبرسانی به بخش "اسیر"/آب "گله‌دار" پایدار می‌شود

مدیرعامل آبفای فارس خبر داد:

اجرای طرح آبرسانی به بخش "اسیر"/آب "گله‌دار" پایدار می‌شود

مدیرعامل شرکت آبفای فارس از اجرایی شدن پروژه آبرسانی به شهر و روستاهای بخش "اسیر" و همچنین طرح پایدارسازی آب شرب "گله‌دار" در شهرستان مُهر ، خبر داد.

علی‌جان صادق‌پور، با اشاره به سفر دوم استاندار فارس به شهرستان‌های جنوبی این استان، گفت: آبرسانی به بخش "اسیر" شهرستان مُهر، طرحی بزرگ محسوب می‌شود که چهارصد و هشتاد میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شد.

صادق‌پور خاطرنشان کرد که طی این طرح، آبرسانی به شهر اسیر و روستاهای آزادگان، ارودان سفلی، قدمان، هرج ، باغچاله، چاه کبکان، چاه بیدو، چاه دروا و کارون، با هدف پایداری آب شرب سالم ساکنان این مناطق انجام شده است.

وی در تشریح مشخصات فنی این طرح گفت: حفر ۲ حلقه چاه و تجهیز یک حلقه از این چاه‌ها، اجرای ۲۵ هزار متر خط انتقال آب و ۶۵۰۰ متر خط انتقال برق، احداث یک باب مخزن ذخیره با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب و همچنین احداث ۷۰۰۰ متر جاده دسترسی، در قالب این طرح انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای فارس همچنین یکی از طرح‌های جدید مد نظر در حوزه آب را پروژه پایدارسازی تامین آب شرب شهر "گله‌دار" ذکر کرد.

صادق‌پور گفت: در شهر گله دار شهرستان مهر تجهیز چاه شماره ی ۴ این شهر همراه با اصلاح و بازسازی خط انتقال به طول ۲۰۰۰ متر، اجرای ۳۰۰ متر خط انتقال برق، احداث ۲۰۰۰ متر جاده دسترسی و همچنین مهندسی مجدد ۳ حلقه چاه با صرف اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای فارس ابراز امیدواری کرد که با اجرای این پروژه، وضعیت آب شرب شهر "گله‌دار" به شرایط مطلوب و پایداری برسد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد