hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > دستگاه قضا حامی اقتصاد پویا و شفاف است

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران:

دستگاه قضا حامی اقتصاد پویا و شفاف است

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و تجارت ایران، تعامل دستگاه قضایی با این اتاق را مناسب ارزیابی و تاکید کرد که در حال حاضر قوه قضائیه به عنوان حامی اقتصاد پویا و شفاف مدافع بخش خصوصی است.

محمدرضا بهرامن در دیدار شماری از اعضای اتاق‌های بازرگانی فارس و ایران با رئیس کل دادگستری فارس، تعامل دستگاه قضا با اتاق بازرگانی در فارس را در سطح کشور کم‌نظیر توصیف کرد.

رئیس اتاق معدن ایران افزود: تعامل دستگاه قضا با بخش خصوصی و حمایت از فعالیت اقتصادی مشروع در استان فارس در کشور مثال زدنی است که این استان می تواند الگوی خوبی برای تعمیم به کل کشور باشد.

وی افزود: برگزاری منظم جلسه کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالان اقتصادی و حضور نماینده دادگستری و دادستانی دو روز در هفته در اتاق بازرگانی فارس یک حرکت منحصر به فرد، ارزشمند و موثر است که این مدل تعامل و رفع مشکلات بخش خصوصی  باید به عنوان الگو در بین سایر اتاق های بازرگانی در کشور تبیین و اجرایی شود.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: عمده مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه های بانکی است که قوه قضاییه به عنوان حامی اقتصاد پویا و شفاف در کشور با ارائه راهکارهای حمایتی، مدافع بخش خصوصی در مقابل زیاده خواهی بانک هاست.

رئیس کل دادگستری فارس نیز گفت: نگاه ما در دستگاه قضایی در استان حمایت از تولید و اقتصاد استان است و در این زمینه با بهره گیری از ظرفیت های قانون از فعالیت اقتصادی مشروع و فعالان اقتصادی حمایت می کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به ظرفیت های بخش تولید استان و میزان بهره گیری از قانون توسط دستگاه قضایی فارس در حمایت از تولید استان ادامه داد: خوشبختانه بر اساس ارزیابی ها در سطح کشور، اقدامات بسیار ارزشمند و خوبی در کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی استان انجام شده است.

موسوی اضافه کرد: ستادهایی مانند ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی بر این مبنا تشکیل شده که از قانون نهایت استفاده مثبت در جهت حرکت چرخ صنعت و تولید شود نه اینکه از خود قانون به عنوان مانع استفاده شود و این نکته ارزشمندی است که ما دردستگاه قضایی استان فارس آن را سرلوحه کارخود قرار داده ایم.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد