hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تمدید ارسال آثار به همایش کتاب سال بانوان تا خرداد 1403 / آثار ارسالی به جشنواره کتاب بانوان رشد 100 درصدی داشته است

تمدید ارسال آثار به همایش کتاب سال بانوان تا خرداد 1403 / آثار ارسالی به جشنواره کتاب بانوان رشد 100 درصدی داشته است

رئیس شورای سیاستگذاری همایش کتاب سال بانوان گفت: مهلت ارسال آثار به همایش کتاب سال بانوان که تا آذرماه تمدید شده بود بنا به درخواست های فراوان این مهلت تا خرداد 1403 تمدید شد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،سیده زهره برقعی در نشست خبری چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان که در تالار جلسات مدیریت جامعه الزهرا برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه همایش کتاب سال بانوان،‌ ۲۶۰ جلد کتاب، ۱۵۰‌ عدد مقاله که ۱۰۰ درصد نویسندگان آن بانوان بوده اند و ۳۶ رساله سطح چهار و دکتری بوده است که آثار ارسال شده تا پایان مهرماه امسال نسبت به همایش قبل ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش پایان شهریور ماه امسال بود، بیان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش بنا به درخواست های فراوان تا آذر ماه سال جاری تمدید شد اما بنا به تقاضای مولفان مجددا تا پایان خرداد ۱۴۰۳ تمدید شد و چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان آذر ۱۴۰۳ با تجلیل از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری همایش کتاب سال بانوان اضافه کرد: آثار ارسالی حتما باید به صورت فیزیکی ارسال شود و ارسال یک جلد اثر کفایت می کند و لازم است که شرکت کنندگان قبل از ارسال آثار در سایت همایش نیز ثبت نام کنند.

وی آدرس دبیرخانه همایش را بلوار امین، بلور بوعلی، جامعه الزهرا، معاونت پژوهش و دبیرخانه همایش کتاب سال بانوان عنوان کرد و گفت:  امیدواریم همایش چهارم با سطحی بالاتر از نظر علمی و شیوه برگزاری باشد وآثار مکتوب ماندگاری بیشتری دارند از این رو ارسال آثار صرفا باید به صورت مکتوب باشد.

برقعی ادامه داد: جامعه الزهرا و حوزه های علمیه خواهران برنامه های متعددی دارند تا نقش علمی بانوان در جامعه و ایجاد تمدن نوین اسلامی ایفا شود و این نقش مورد تاکید امامین انقلاب بوده و می باشد و یکی از برنامه ها برای نیل به این هدف برگزاری همایش کتاب سال بانوان است.

 

وی بیان کرد: با برگزاری همایش اهداف متعددی را دنبال می کنیم که یکی از آن ها رسیدن به نقطه مطلوب نقش علمی بانوان است و برگزاری همایش کتاب سال بانوان رقابت سالم بین خواهران حوزوی است تا مولفان بانوی حوزوی کار خود را ارتقا دهند.

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد