hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کشف محموله سنگین موادمخدر در کوه‌چنار

کشف محموله سنگین موادمخدر در کوه‌چنار

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از كشف 745 كيلو مواد مخدر از نوع هروئین و ترياك در بازرسي از یک دستگاه کامیون در شهرستان "کوه‌چنار" خبر داد.

سردار "یوسف ملک‌زاده" شنبه 20 آبان به خبرنگاران گفت: در راستاي طرح برخورد با قاچاقچيان، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با همکاری کارکنان انتظامی "کوه‍‌چنار" از تردد یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی به محور مواصلاتی "شیراز-کوه‌چنار" اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی کامیون مذکور را شناسایی و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بيان اينكه در بازرسي از آن کامیون 695 كيلو تریاک و 50 کیلوگرم هروئین كشف شد، اضافه کرد: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

ملک‌زاده با اشاره به اينكه اقدامات سوداگران مرگ در اين استان از چشمان تيزبين پليس دور نخواهد ماند، گفت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر همواره و با جديت از سوي پليس دنبال مي‌شود و مقابله با قاچاقچیان از ماموریت‌های اصلی این فرماندهی بوده و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد