hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بازیکنان بلژیک: ما تاریخ‌ساز شدیم

بازیکنان بلژیک: ما تاریخ‌ساز شدیم

 ستارگان بلژیک جشن می‌گیرند و بازکنان انگلیس درحسرت مدال سومی ماندند.

 بلژیکی‌ها بالاخره مدال سومی را کسب کردند، گرچه آنها می‌خواستند رنگ مدالشان طلا باشد اما توانستند با همین مدال برنز برای کشورشان تاریخ‌سازی کنند و خودشان را به کل دنیا معرفی کنند. بلژیکی‌ها در جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه مانند ستاره درخشیدند و به خودشان و همه اثبات کردند که می‌توانند از بهترین‌ها باشند. توماس مونیر و ادن ‌هازارد جنگیدند تا بتوانند مدال برنز را بر گردن خودشان و دیگر هم تیمی‌هایشان بیندازند، درحالی ‌که انگلیسی‌ها می‌خواستند به این ‌هدف برسند و نتوانستند در برابر درخشیدن بلژیکی‌ها خودشان را نشان دهند. شدرهمین تابستان گرم بلژیک برای کسب مقام سومی جام‌جهانی، انگلستان را شکست داد. هر دو تیم به این امید بودند که در دیدار نهایی باشند اما از آنها قوی‌تر هم بودند و دیدار نهایی را آنها رقم زدند. حالا بلژیکی‌ها خوشحالی می‌کنند و انگلیسی‌ها باید جوابگوی فضای مجازی و منتقدان باشند.
به هرحال آنها دو تیم اروپایی بودند که با هم بازی کردند تا ببینند چه کسی سوم می‌شود. حالا این بازیکنان به خاطر لذتی که برای مقام سومی به دست آوردند، در فضای مجازی عکس‌های خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. هرچند در آن زمان که بلژیک از فرانسه شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رسید، مردم بلژیک به خیابان‌های بروکسل ریختند و اعتراض خود را نشان دادند اما حالا از پسرانشان با روی باز استقبال می‌کنند، چون می‌دانند آنها تاریخ‌سازی کردند و برایشان مدال برنز به خانه می‌آورند.
وینسنت کمپانی، مدافع منچستر یونایتد که در تیم‌ملی بلژیک بازی می‌کند و احتمالا این آخرین جام‌جهانی‌اش بوده است، توییت کرد: «من از هم‌تیمی‌هایم و همه کارکنان تیم به خاطر این سفر رویایی به روسیه تشکر می‌کنم. من این لحظه را در تمام زندگی‌ام به خاطر می‌سپارم.» اکسل ویتسل، ‌هافبک تیم بلژیک نوشت: «جایگاه سومی جام‌جهانی ٢٠١٨! چه دستاوردی برای بلژیکِ ما! افتخار و افتخار برای نشان‌دادن این رنگ به همه. ما خوشحال به خانه می‌آییم.»

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد