hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مددجویان بهزیستی فارس

معاون علوم پزشکی شیراز خبر داد:

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مددجویان بهزیستی فارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز وعده داد که به زودی، در مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین(ع)، خدمات دندانپزشکی به شکل رایگان به بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی، ارائه خواهد شد.

دکتر «مهرداد شریفی» گفت: خدمات دندانپزشکی یکی از چالش ‌های سلامت برای بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی بوده و بسیاری از این افراد به دلیل نبود تمکن مالی، برای دریافت این خدمات با چالش رو به رو هستند.

او افزود: با توسعه و تجهیز واحد دندانپزشکی مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی حضرت امیرالمومنین(ع)، به زودی مددجویان‌ بهزیستی و افراد مبتلا به بیماری خاص امکان دریافت خدمات دندانپزشکی و دندانپزشکی تحت بیهوشی را به صورت رایگان، خواهند داشت.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای کمک به نیازمندان و افراد کم برخوردار فارس، اضافه کرد: در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می شود.

شریفی حمایت از بیماران را به عنوان یکی از فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجمع خیرین تامین سلامت فارس برشمرد و از خیرین در راستای ارایه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز دعوت به همکاری کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد