hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > طرح سنجش نانوایی‌های شهر سنگان اجرا شد

طرح سنجش نانوایی‌های شهر سنگان اجرا شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری خواف اظهار کرد: طرح ضربتی سنجش عملکرد و بازرسی از نانوایی‌های شهر سنگان از توابع شهرستان خواف اجرا شد.

خواف ناهید بخششی پایگاه خبری رویداد ایران-حسین اسدی بالفروش به خبرنگار ما گفت: در راستای اجرای این طرح، عملکرد نانوایی های شهر سنگان، از سوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و با مشارکت اعضای کارگروه آرد و نان و بخشداری سنگان به صورت شبانه روزی از حیث کیفیت و کمیت نان در مدت یک هفته مورد رصد، پایش و بازرسی قرار گرفت. 
وی افزود: در نشست توجیهی که با متصدیان نانوایی‌های شهر سنگان برگزار شد ضمن تحسین تلاش خبازان، نقاط قوت و ضعف عملکرد نانوایی ها تشریح شد. 
وی گفت: دولت سیزدهم با صرف هزینه‌های بسیار زیاد، آرد مورد نیاز برای تهیه نان مردم را تامین می‌کند و نانوایان بایستی با تلاش مضاعف و دقت، نان با کیفیت به شهروندان تحویل دهند . 
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری خواف اعلام کرد: سهمیه آرد شهر سنگان ماهیانه حدود 100 تن بوده و باید روزانه 22000 قرص نان در سه نوبت پخت و به مردم عرضه شود. 
اسدی بالفروش یادآور شد: دولت از اسفند ماه سال گذشته تاکنون از محل فروش نان به صورت میانگین روزانه 26 میلیون و 400 هزار تومان به عنوان مشوق در پایان هرروز به حساب نانوایان واریز می‌نماید. 
وی کمبود کارگر ماهر، عدم تطبیق ساعات کار با سهمیه و همچنین رشد جمعیت شهر سنگان و لزوم افزایش سهمیه آرد و مراجعه روستانشینان بخش به نانوایی‌های شهر برای خرید نان را از جمله مشکلات مطروحه از سوی نانوایان برشمرد. 
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری خواف گفت: نانوایان ملزم شدند در اسرع وقت نسبت به تجهیز واحد خبازی به سیستم پایش تصویری، رعایت بهداشت محیط و فردی اقدام کنند. 
اسدی بالفروش شروع ساعات کار همه نانوایی های شهر سنگان را از ساعت پنج صبح اعلام کرد و افزود: فروش خمیر و جابجایی آرد ممنوع است. 
شهر سنگان از توابع شهرستان خواف بالغ بر 15 هزار نفر جمعیت و 12 واحد نانوایی فعال دارد. 
شهرستان خواف با 4 بخش، 6 شهر، 85 روستا، 160 هزار نفر جمعیت و 123 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله 270 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد