hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > کامبیز نوروزی: مملکت قابل مصادره نیست/ می‌خواهند همه چیز را قبضه کنند

کامبیز نوروزی: مملکت قابل مصادره نیست/ می‌خواهند همه چیز را قبضه کنند

کامبیز نوروزی، حقوقدان در واکنش به اظهارات مهمان صداوسیما که گفته بود «چرا ابطحی و آذری جهرمی را به تلویزیون دعوت می‌کنید؟ این مملکت مال حزب اللهی‌هاست» نوشت: یک خانمی را آورده‌اند و با حرارت تمام به شبکه افق انتقاد می‌کند که چرا یکی دو نفر شخصیت غیراصولگرا آورده‌اند و با آن‌ها مصاحبه کرده‌اند.

به گزارش شبکه شرق، کامبیز نوروزی، حقوقدان در واکنش به اظهارات مهمان صداوسیما که گفته بود «چرا ابطحی و آذری جهرمی را به تلویزیون دعوت می‌کنید؟ این مملکت مال حزب اللهی‌هاست» نوشت: یک خانمی را آورده‌اند و با حرارت تمام به شبکه افق انتقاد می‌کند که چرا یکی دو نفر  شخصیت غیراصولگرا آورده‌اند و با آن‌ها مصاحبه کرده‌اند.

او با حرارت خیلی بیشتر ادامه می‌دهد که این مملکت مال حزب‌الهی‌هاست". احتمالا او آنقدر می‌داند ملت یعنی چه. اما مثل خیلی از همفکرانش اعتقادی به این مفهوم ندارد و اصلا چیزی به نام ملت را قبول ندارند. می‌خواهند با این شعار‌ها همه چیز را قبضه کنند و سند شش دانگ قدرت را به نام خودشان بزنند.

کامبیز نوروزی، حقوقدان در واکنش به اظهارات  مهمان صداوسیما که گفته بود «چرا ابطحی و آذری جهرمی را به تلویزیون دعوت می‌کنید؟ این مملکت مال حزب اللهی‌هاست» نوشت: می‌خواهند همه چیز را قبضه کنند و سند شش دانگ قدرت را به نام خودشان بزنند.

 

منبع: sharghdaily-903908

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد