hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > بازدید ضرغامی از سرویس‌های بهداشتی را باید ستود/ مدیران ما خود را آلوده چنین مباحثی نمی‌کنند

بازدید ضرغامی از سرویس‌های بهداشتی را باید ستود/ مدیران ما خود را آلوده چنین مباحثی نمی‌کنند

روزنامه هم‌میهن با اشاره به بازدید عزت‌الله ضرغامی از سرویس‌های بهداشتی مسجدی در تاجیکستان نوشت: اتفاقاً شجاعت آقای وزیر در سرکشی به توالت‌های مسجد و صحبت کردن درباره آنها را باید ستود. مدیران ما، خود را در جایگاهی چنان رفیع می‌بینند که امکان ندارد خود را آلوده چنین مباحثی کنند.

روزنامه هم‌میهن بازدید عزت‌الله ضرغامی از سرویس‌های بهداشتی را ستود.

به گزارش هم‌میهن، بازدید وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از سرویس‌های بهداشتی مسجدی در تاجیکستان و تمجید ایشان از پاکیزگی و در دسترس‌بودن آنها، مایه شوخی در فضای‌مجازی شده است. اتفاقاً شجاعت آقای وزیر در سرکشی به توالت‌های مسجد و صحبت‌کردن درباره آنها را باید ستود. با کمی جست‌وجو می‌توانید نمونه‌های دیگری از بازدید ایشان را از دستشویی‌ها پیدا کنید و ببینید. در یک سایت تاریخی، وزیر با تاسف سر تکان می‌دهد و از اینکه وضعیتی چنین اسفبار می‌بیند؛ شرم‌باد و خجالت دارد می‌گوید.

این روزنامه افزوده است: وزیر میراث در حوزه‌ای وارد شده که هیچ مدیری پیش از او چنین نکرده است. مدیران ما، خود را در جایگاهی چنان رفیع می‌بینند که امکان ندارد خود را آلوده چنین مباحثی کنند. دفاتر آنها توالت‌هایی اختصاصی و لابد با امکانات ویژه دارد که فقط شخص ایشان مجاز به استفاده از آن هستند.

 

منبع: etemadonline-639197

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد