hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شب شعر استانی "شهدای وحدت، شهدای غزه" در تایباد برگزار شد

شب شعر استانی "شهدای وحدت، شهدای غزه" در تایباد برگزار شد

به پاسداشت شهدای مقاومت شهید شوشتری و شهید محمد زاده و در حمایت از جبهه مقاومت شب شعر شهدای وحدت، شهدای غزه، با شعر خوانی شعرای شهرستان های تایباد،خواف، تربت جام، سرخس، باخرز و شهر مشهد به میزبانی شهرستان تایباد برگزار شد.

تایباد ویدا حنفی پایگاه خبری رویداد ایران -در این شب شعر که نهم آبانماه با حضور معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی قرارگاه منطقه ثامن الائمه  علیه السلام، مسئولین شهرستان تایباد و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرهای یاد شده و هنرمندان آنان در محل تالار وحدت مجتمع فرهنگی هنری مفاخر برگزار گردید، جابر آفریدون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد ضمن پاسداشت یاد شهدای مقاومت و محکومیت جنایات در غزه، نقش هنرمندان در اشاعه فرهنگ مقاومت و وحدت را  بسیار موثر دانست و افزود اجرای این برنامه در ادامه اجلاسیه شهدای وحدت به صورت استانی در جهت کیفیت بخشی در این شهر مرزی برگزار شده است.

در ادامه وی از معاونت فرهنگی اداره کل، قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه علیه السلام ،ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت کننده، سازمان بسیج هنرمندان، انجمن ادبی مولانا و کانون بسیج هنرمندان شهرستان که در برگزاری این برنامه مشارکت داشتند تقدیر نمود. سپس شاعران جدیدترین سروده های خود را در حوزه شعر مقاومت ارائه نمودند.

پخش کلیپ های تصویری در رثای شهدا که توسط هنرمندان تایبادی تولید شده بود و تجلیل از شاعران از برنامه های دیگر این مراسم بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد