hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > درگذشت امام جمعه مسجد مالک الملک تایباد در سانحه رانندگی

درگذشت امام جمعه مسجد مالک الملک تایباد در سانحه رانندگی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف گفت: برخورد وانت پراید با سواری پژوپارس در محور خواف به قائن، منجر به فوت یکی از علمای اهل سنت شهرستان مرزی تایباد و ۳ مصدوم شد.

خواف ناهید بخششی پایگاه خبری رویداد ایران-علی اکبر شاه‌آقاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: صبح امروز طبق حادثه اعلام‌شده به اورژانس در کیلومتر 45 محور خواف به قائن حدفاصل روستای بیاس آباد، حسن آباد تصادف دو خودرو رخ داده بود. 
 
وی گفت: 4 آمبولانس از پایگاه قاسم آباد، بیاس آباد، خرگرد و سه راهی نشتیفان هلال احمر خواف به محل اعزام شدند. 
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف ادامه داد: خودروی سواری پژوپارس با وانت پراید برخورد کرده بود که  مولوی قربان حیدری از علمای اهل سنت شهرستان مرزی تایباد در این تصادف  درگذشت. 
 
شاه‌آقاسی با بیان اینکه 3 مصدوم به بیمارستان 22 بهمن خواف منتقل شدند گفت: وضعیت یکی از مصدومان که وخیم گزارش بود، پایدار شده است.
شایان ذکر است مولوی قربان حیدری، امام جمعه مسجد مالک الملک تایباد، بود که صبح امروز در سانحه تصادف در محور خواف-بیرجند در سن ۵۲ سالگی دار فانی را وداع گفت. 
  
این عالم اهل سنت در سال ۱۳۵۰ در خانواده ای متدین و روحانی در روستای کشکک، از توابع بخش مرکزی تایباد، متولد شد و پرورش یافت و در سال ۱۳۶۸ مشغول تحصیل در حوزه علمیه فاروقیه کراچی پاکستان شد. 
  
مولوی حیدری پس از پایان تحصیلات به زادگاهش بازگشت در کسوت استاد در حوزه های علمیه مختلف از جمله حوزه علمیه احناف تایباد به تدریس علوم دینی مشغول شد. 
  
وی در سال ۱۳۹۸ پس از وفات برادرش مرحوم عبدالله حیدری، به عنوان خطیب و امام جمعه مسجد مالک الملک شهر تایباد انتخاب شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد