hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > به‌روزسانی Alan Wake 2 با تمرکز بر رفع باگ‌ها

به‌روزسانی Alan Wake 2 با تمرکز بر رفع باگ‌ها

روز گذشته به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Alan Wake 2 شرکت رمدی اینترتینمنت منتشر شد.

شرکت Remedy Entertainment پس از ۱۳ سال انتظار بالاخره دنباله بازی تحسین‌شده Alan Wake را عرضه کرد؛ اثری که توانست انتظارات طرفدارها را برآورده کند و به موفق‌ترین محصول رمدی از نظر امتیاز منتقدها تبدیل شود.

حالا استودیوی رمدی اولین به‌روزرسانی بازی Alan Wake 2 را منتشر کرده است که تعدادی از مشکلات موجود در این اثر را رفع می‌کند؛ تا بازیکن‌ها تجربه بی‌نقص و بهتری داشته باشند. به‌روزرسانی نسخه کامپیوتر و پلی استیشن 5 الن ویک ۲ تعدادی از باگ‌ها و ایرادهای مربوط‌به بومی‌سازی بازی را رفع می‌کند. این به‌روزرسانی در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس درکنار رفع باگ‌ها، چندین مشکل در بخش بصری و رابط کاربری بازی را برطرف می‌کند. همچنین در برخی مواقع بازیکن‌ها در یک نقطه گیر می‌کردند و نمی‌توانستند از آن‌جا خارج شوند که اکنون این مشکل نیز حل شده است.

بازی Alan Wake 2 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 قابل تجربه است. شرکت رمدی هم‌اکنون چندین پروژه در دست تولید دارد که از میان آن‌ها می‌توان به بسته‌های الحاقی Alan Wake 2، بازی Control 2، اسپین‌آف Control و ریمیک دو نسخه اول سری Max Payne اشاره کرد.

منبع: zoomg-364553

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد