hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سوخت‌رسانی بی‌وقفه در سراسر استان قم با تلاش کارکنان منطقه در حال انجام است

سوخت‌رسانی بی‌وقفه در سراسر استان قم با تلاش کارکنان منطقه در حال انجام است

آموزش و اقدام برای پیگشیری از شیوع ویروس کرونا با حضور اعضای کمیته سلامت و اچ‌اس‌ای منطقه در دستور کار مسئولین  و توجه تمامی کارکنان منطقه  قرار گرفته تا عملیات سوخت‌رسانی با توجه داشتن به سلامت کارکنان انجام شود.                

به گزارش رویداد ایرانبه نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، در این جلسه جواد علیزادگان رئیس اچ‌اس‌ای منطقه موارد لازم جهت پیشگیری از ابتلا به این ویروس و کنترل شیوع آن در محیط‌های کاری و زندگی را طبق توصیه‌های دکتر عظیمی رئیس مرکز سلامت کار و خانواده صنعت نفت قم بیان کرد.
بر پایه این گزارش دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا و راه‌های مقابله با آن مرور و راهکارهای اجرائی آن در منطقه مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.
شایان ذکر است رعایت مسائل بهداشتی، خودمراقبتی، آموزش مجازی کارکنان، عمل به توصیه‌های پزشکی اعلامی از وزارت بهداشت و انجام امور با رعایت دقت و آرامش در جهت سوخت‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان عزیز استان و کشور  از جمله موارد مهم مطرح شده در این جلسه بود.
همچنین توجه به وضعیت آب و هوا و بارندگی‌های پیش‌بینی شده در روزهای اخیر و انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از هرگونه آسیب و خطرات احتمالی و اخلال در انجام عملیات سوخت‌رسانی مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد