hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > شستشوي 30كيلومتر شبكه فاضلاب در شهر سنقر

شستشوي 30كيلومتر شبكه فاضلاب در شهر سنقر

بيش از 30 كيلومتر از شبكه جمع آوري فاضلاب شهر سنقر در نقاط حساس شهر جهت جلوگيري از مسدود شدن شبكه با دستگاه واترجت شستشو گرديد.

مدير امورآبفاي سنقر در همين رابطه گفت: با نزديك شدن به فصل بهار و بارش هاي بهاري و با توجه به تجربيات بارش هاي سيل آسا در فروردين سال 97 و گرفتگي شبكه فاضلاب در تعدادي از نقاط شهر كه موجب بروز مشكلاتي براي شهروندان محترم گرديد، اين امور با پيش بيني شرايط مشابه و در راستاي مقابله با روان آب هاي بهاري پيش رو اقدام به شستشوي بيش از 30 كيلومتر از شبكه جمع آوري فاضلاب شهر سنقر در نقاط پايين دست و آبگير نمود.

وي در همين رابطه افزود : از ابتداي سال جاري بيش از 743 مورد منهول لايروبي و 68 كيلومتر شبكه جمع آوري فاضلاب شستشو گرديده است.

 سلطانيان مشكلات ناشي از سرازير شدن آب هاي سطحي معابر و پشت بام منازل، به شبكه جمع آوري فاضلاب خانگي در هنگام بارندگي را اصلي ترين عامل انسداد و پس زدگي فاضلاب به درون منازل مشتركين عنوان كرد و افزود: تا زماني كه ادارات ذیربط اقدامات اساسي و جدي در زمينه توسعه شبكه جمع آوري آب هاي سطحي را در دستور كار قرار ندهند متاسفانه اضافه بار ناشي از روان آبها به شبكه جمع آوري فاضلاب وارد مي آيد و هرساله علاوه بر خسارت به شهروندان محترم موجب تحميل خسارت هاي سنگين به شبكه جمع آوري فاضلاب مي گردد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد