hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > (ویدیو) این شیردریایی غول‌پیکر کوسه شکار می‌کند!

(ویدیو) این شیردریایی غول‌پیکر کوسه شکار می‌کند!

دلیلی وجود دارد که این جانوران دریایی را شیر دریایی می‌نامند و در لحظه‌ای که یک کوسه در دام این غول‌های دریایی می‌افتد، دلیل این نام‌گذاری مشخص می‌شود.

ویدئویی که اخیرا توسط یک عکاس حیات وحش معروف به "Loriannah" گرفته شده‌است، شیر دریایی را نشان می‌دهد که یک کوسه آبی با جثه متوسط را گیر می‌اندازد.

تماشای طبیعت برای برخی افراد همیشه لذت بخش نیست؛ به گفته مرکز پستانداران دریایی، شیر‌های دریایی تغذیه کنندگان فرصت طلبی هستند، به این معنی که آن‌ها به دنبال وعده‌های غذایی آسان هستند. این شامل ماهی مرکب، شاه ماهی و حتی کوسه‌های کوچک می‌شود.

این ویدیوی کوتاه شیر دریایی را نشان می‌دهد که در حالی که یک کوسه را با آرواره‌هایش گرفته است، به سطح اقیانوس می‌آید. این پستاندار دریایی تمام بدن کوسه را از آب بیرون می‌آورد و در این فرآیند گلوی آن را پاره می‌کند. سپس در حالی که مرغ دریایی به امید باقی‌مانده‌های بدن کوسه به سطح آب خیره شده‌است، لقمه‌ای از گوشت کوسه را می‌بلعد.

این پستاندار دریایی مانند پادشاهان خشکی دشت‌های آفریقایی، قدرت خود را به نمایش می‌گذارد. در حالی که ماهی و ماهی مرکب مواد اصلی رژیم غذایی این شیر آبزی هستند، این پستانداران دریایی به خاطر سازگاری و فرصت طلبی خود شناخته شده است.

منبع: fararu-677741

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد