hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > کشف 170 میلیون تومان داروی قاچاق از یک اتوبوس در فارس

کشف 170 میلیون تومان داروی قاچاق از یک اتوبوس در فارس

ماموران انتظامی شهرستان مرودشت در استان فارس موفق به کشف مقادیری داروی قاچاق به ارزش بیش از 170 میلیون تومان از یک اتوبوس مسافربری شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت با قدردانی از ماموران انتظامی این شهرستان، گفت: پلیس مرودشت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس بین شهری که از شیراز به سوی شرق کشور رهسپار بود مشکوک شده و پس از بررسی های انجام شده اقلام دارویی قاچاق از این اتوبوس کشف و ضبط شده است.

دکتر روح‌الله کریمی با اشاره به این موضوع که قاچاق دارو علاوه بر آسیب به اقتصاد کشور، می ‌تواند آسیب ‌های بسیار جدی بر امنیت روانی و سلامت جامعه وارد کند، افزود: پس از تماس فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت، اقلام کشف شده از سوی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بررسی و مشخص شد داروها قاچاق بوده و به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان توقیف شد.

معاون غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت نیز در این زمینه گفت: اقلام دارویی قاچاق پس از شناسایی به وسیله ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت، از سوی کارشناسان بهداشت محیط و معاونت غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت شمارش و با فاکتورهای موجود مطابقت داده شدند و ارزش این اقلام حدود یک میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال قیمت گذاری شده است.

دکتر جواد هوشیار با تاکید بر این نکته که این داروها قاچاق و بدون مجوز بوده و به شکلی غیراستاندارد منتقل، نگهداری و بسته بندی شده اند، بیان کرد: اقلام مکشوفه به دلیل خروج از چرخه استاندارد توزیع به عنوان کالای قاچاق از سوی ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت توقیف و پرونده برای گذارندن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد