hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ارائه آ‌موزش‌های بهداشتی به 3000 پاکبان شهر

ارائه آ‌موزش‌های بهداشتی به 3000 پاکبان شهر

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات‌شهری شهرداری قم با اشاره به آموزش اولیه موارد بهداشتی 3 هزار پاکبان‌ها و کارگران فضای سبز گفت: اتوبوس‌های درون شهری به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند.
به گزارش رویداد ایران_قم،سیدمحسن میرهادی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در شهرداری در راستای پیشگیری از انتشار کروناویروس، اظهار کرد: با توجه به خدمات گسترده شهرداری در شهر، برای پیشگیری از انتشار ویروس جلسه‌ای تشکیل شده و اولویت کار در خصوص پاکبان‌ها و کارگران فضای سبز گذاشته شده است.
مدیرکل هماهنگ و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در کلیه مناطق و شهرداری مرکز کارتکس و ثبت ساعت موقتا حذف شده است خاطرنشان کرد: ضدعفونی مستمر آسانسورها به دلیل تجمع مردم و نصب پاکت‌های دستمال کاغذی در آنها برای رعایت بهداشت عمومی انجام شده است.
وی به اختصاص 30 عدد پرتابل 3*4 و 4 عرشه پل در سطح شهر به اطلاع‌رسانی در خصوص کروناویروس گفت: انتقال زباله‌های عفونی در بیمارستان‌های کامکار و فرقانی به صورت ویژه و مستقیم به سایت البرز انجام می‌شود.
میرهادی ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های درون‌شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: پوسترهایی برای اطلاع‌رسانی به شهروندان در اتوبوس‌ها در خصوص موارد بهداشتی نصب شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد