hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ثبت سه مورد فوت کرونا در فارس

ثبت سه مورد فوت کرونا در فارس

طی یک هفته گذشته و بعد از یک دوره چند ماهه توقف فوت ناشی از کروناویروس در فارس، سه مورد مرگ ناشی از این بیماری در آن استان ثبت شد.

براساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی یک هفته گذشته تعداد بیماران مثبت یا دارای علائم مشکوک کرونا نیازمند خدمات بستری در فارس افزایش قابل توجهی داشت و سه مورد فوت ناشی از این بیماری نیز ثبت شد.

برپایه این گزارش آماری، تعداد بیماران مثبت یا افراد دارای علائم مشکوک بستری در مراکز درمانی فارس تا صبح شنبه 29 مهرماه 340 نفر اعلام شده است که 55 نفر از آنان در بخش مراقبت ویژه و آی سی یو بستری هستند.

این گزارش تعداد تست‌های تشخیصی انجام شده از ابتدای شیوع کروناویروس تا شنبه 29 مهرماه در فارس را دو میلیون و 288 هزار و 610 مورد و تعداد موارد مثبت را 665 هزار و 66 مورد ذکر کرده است.

برپایه این گزارش، تعداد فوت شدگان ناشی از ابتلا به کرونا طی هفته گذشته، با اضافه شدن سه مورد جدید به 8213 نفر افزایش یافته است.

خوشبختانه از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 656 هزار و 817 نفر از بیماران مثبت شناسایی شده در استان فارس، بهبود یافته‌اند.

مجموع دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به هشت میلیون و 291 هزار و 397 دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و 435 هزار و 698 دُز نوبت اول، سه میلیون و 142 هزار و 715 دُز نوبت دوم، یک میلیون و 576 هزار و 392 دُز نوبت سوم و 136 هزار و 592 دُز یادآور واکسن بوده است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد