hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > سارق زیورآلات بانوان در شیراز دستگیر شد

فرمانده انتظامی شیراز:

سارق زیورآلات بانوان در شیراز دستگیر شد

فرمانده انتظامی شیراز گفت: سارق به عنف بانوان که زیورآلات آنان را ربوده و موجب رعب و وحشت شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ "فرج شجاعی" بيان كرد: در پی تماس خانمي جوان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اينكه فردی ناشناس قصد داشت در خيابان با قیچی النگوهاي من را سرقت کند كه موفق نشد، بلافاصله ماموران کلانتری 21 کوی زهرا  به محل اعزام و بررسی موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد سارق با همین شیوه و شگرد در دیگر نقاط شهر اقدام به سرقت‌ طلا از بانوان كرده است.

فرمانده انتظامي شیراز ادامه داد: ماموران كلانتري تحقيقات خود را آغاز و با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند مخفيگاه سارق را شناسايي و وي را در يك عمليات ضربتي دستگير كنند.

سرهنگ "شجاعی" با بيان اينكه متهم در بازجويي اوليه تاکنون به 6 فقره سرقت طلاجات از بانوان اعتراف کرد، گفت: پس از بازرسی از مخفيگاه وي دو دستگاه موتورسيكلت سرقتی، تعدادی گوشی موبایل و باند و ضبط خودرو، ابزار آلات سرقت و مقدار تقریبی 2 گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه سارق برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضايي شد، از شهروندان خواست: به توصيه‌هاي پليس در پيشگيري از سرقت توجه كنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد