hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > انتشار تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 با محوریت Omni-Man

انتشار تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 با محوریت Omni-Man

تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 گیم‌پلی شخصیت Omni-Man حاضر در کامبت پک بازی را نشان می‌دهد.

اخیرا یک تریلر جدید برای Mortal Kombat 1 منتشر شده که در آن شخصیت Omni-Man که با اقتباس از کمیک و انیمیشن آن طراحی شده و صداگذاری آن برعهده جی.کی. سیمونز است، به تصویر کشیده می‌شود. این شخصیت به‌عنوان اولین کاراکتر قابل بازی در کامبت پک بازی در نوامبر ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

در توضیحات این بسته الحاقی آمده: «کامبت پک مورتال کامبت ۱ شامل یک اسکین برای جانی کیج با صدا و ظاهر ژان-کلود ون‌دام،بازیگر و مبارز رزمی (همین حالا در دسترس قرار دارد)، سه شخصیت قابل بازی از مورتال کامبت - کوآن چی (زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴)، ارمک (بهار ۲۰۲۴) و تاکدا تاکاهاشی (تابستان ۲۰۲۴)، سه مبارز مهمان قابل بازی - امنی-من (نوامبر ۲۰۲۳)، پیس‌میکر براساس فیلم The Suicide Squad دی‌سی و مجموعه Peacemaker مکس (زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴)، هوم‌لندر براساس مجموعه تلویزیونی The Boys (بهار ۲۰۲۴) است».

دیگر محتویات این بسته شامل یک هفته دسترسی زودتر به تمامی کاراکترهای قابل بازی و پنج کاراکتر کامئو - ترمور (نوامبر ۲۰۲۳) درکنار فرا، جنت کیج، کاملئون و ماودو (بدون تاریخ عرضه) است. این بسته به‌عنوان بخشی از Mortal Kombat 1 Premium Edition با قیمت ۱۰۹.۹۹ دلار یا جداگانه با قیمت ۳۹.۹۹ دلار قابل خریداری است. تمامی کاراکترهای قابل بازی و مبارزان کامئو به‌صورت جداگانه قابل خریداری هستند. می‌توانید در ادامه تریلر امنی-من را در مورتال کامبت ۱ مشاهده کنید.

لینک

بازی Mortal Kombat 1 جدیدترین نسخه این سری است که توسط استودیو ندررلم توسعه یافته و هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

منبع: zoomg-364245

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد