hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > همکاری سونی با لاجیتک برای لوازم جانبی کنترلر Access پلی استیشن 5

همکاری سونی با لاجیتک برای لوازم جانبی کنترلر Access پلی استیشن 5

شرکت سونی جزئیات جدیدی از کنترلر Access را در بلاگ پلی استیشن به اشتراک گذاشت و از کیت گیمینگ تطبیقی لاجیتک رونمایی کرد.

کنترلر Access پلی استیشن در تاریخ ۱۵ آذر (۶ دسامبر) عرضه می‌شود و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی با انتشار پست جدیدی در بلاگ پلی استیشن جزئیات بیشتری از توسعه این کنترلر را به اشتراک گذاشته است. بنابر اعلام سونی، هر یک از جنبه‌های کنترلر به گونه‌ای طراحی شده است که به‌سادگی برای بازیکن‌های معلول و دارای محدودیت‌های جسمی قابل دسترس باشند؛ حتی بسته‌بندی محصول که با یک دست باز می‌شود.

کنترلر Access پلی استیشن در مجموع دارای ۱۹ دکمه و ۳ استیک قابل تعویض است که می‌توان آن‌ها را مطابق با نیازهای فرد تنظیم کرد. شرکت سونی از یک کیت بازی تطبیقی نیز رونمایی کرد که ماحصل همکاری مشترک سونی و لاجیتک است و مجموعه‌ای از دکمه‌ها و پدال‌ها را برای افزایش دسترسی‌پذیری کنترلر در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. این وسیله جانبی برای عرضه در ماه ژانویه ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است و ۷۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

توجه به دسترسی‌پذیری بازی‌ها برای گیمرهایی با درجه‌های متفاوتی از سلامتی فیزیکی یکی از بهترین چیزهایی است که در صنعت بازی‌های ویدیویی اتفاق می‌افتد و تلاش سونی برای در دسترس قراردادن بازی‌ها برای همه افراد جای تقدیر دارد. شرکت Sony اخیرا از کنسول پلی استیشن 5 اسلیم رونمایی به‌عمل آورد که با دیسک درایو قابل جداسازی عرضه می‌شود. این مدل ۳۰ درصد حجم کمتری نسبت به مدل اولیه PS5 دارد و سبک‌تر از مدل قبلی است.

منبع: zoomg-364239

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد