hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > شایعه: والمارت فروش بازی های فیزیکی ایکس باکس را متوقف خواهد کرد

شایعه: والمارت فروش بازی های فیزیکی ایکس باکس را متوقف خواهد کرد

ظاهرا بزرگ‌ترین خرده‌فروش آمریکا قصد دارد فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها برای کنسول‌های ایکس باکس را در آینده نزدیک متوقف کند.

در میان اخباری که می‌گویند Best Buy قصد توقف فروش نسخه‌های فیزیکی فیلم‌ها را دارد، اکنون ظاهرا والمارت هم قصد دارد اقدام مشابهی انجام دهد. گویا والمارت از سال بعد فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌های ایکس باکس را متوقف خواهد کرد. این ادعا توسط جاش فیرهرست، مدیرعامل Limited Run Games مطرح شده است. او در توییتر گفت والمارت بازی‌های فیزیکی ایکس باکس را به‌زودی رها خواهد کرد و در آینده آثار پلتفرم‌های دیگر هم از این فروشگاه حذف خواهند شد.

دیروز بود که یک نماینده از یوبیسافت توضیح داد همیشه بازار بازی‌های فیزیکی پابرجا خواهد بود، اما طبق اخبار امروز بزرگ‌ترین خرده‌فروش ایالات متحده آمریکا قصد توقف فروش بازی‌های فیزیکی را دارد که ضربه بزرگی به پیکره این بازار است. با گذشت زمان، سهم آثار دیجیتال از بازی‌های ویدیویی بزرگ‌تر شد و مثلا محبوبیت سرویس‌های کلاد استریم افزایش یافت. سونی و مایکروسافت کنسول‌های تمام دیجیتال عرضه کرده‌اند. پس آثار فیزیکی برای برخی افراد، اهمیت خود را از دست داده‌اند.

فیرهرست باور دارد در سال ۲۰۲۴ والمارت و احتمالا دیگر فروشگاه‌ها، بازار بازی‌های ویدیویی فیزیکی خود را کوچک‌تر خواهند کرد.

منبع: zoomg-364226

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد