hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > تداوم حملات هوایی ارتش اسراییل به غزه

تداوم حملات هوایی ارتش اسراییل به غزه

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار عزه اعلام کرد که هشدار به ساکنان غزه برای انتقال از شمال این منطقه جنگ تبلیغاتی جعلی و جنگ روانی است و از مردم می‌خواهیم که این ادعاها را نادیده بگیرند.

به گزارش شبکه شرق، سایه تداوم حملات هوایی ارتش اسراییل به نوار غزه، وزارت کشور فلسطین در غزه اعلام کرد که دشمن صهیونیستی اکنون روی جنگ روانی متمرکز است که تا مردم را آواره و شمال غزه تخلیه شود.

به گزارش المیادین، دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار عزه اعلام کرد که هشدار به ساکنان غزه برای انتقال از شمال این منطقه جنگ تبلیغاتی جعلی و جنگ روانی است و از مردم می‌خواهیم که این ادعاها را نادیده بگیرند.

وزارت کشور فلسطین در نوار غزه نیز تاکید کرد که دشمن صهیونیستی اکنون روی مساله جنگ روانی متمرکز است تا جبهه داخلی را هدف قرار داده و مردم را آواره کند و ما از مردم می‌خواهیم که به این موضوع اهمیت ندهند.

این درحالی است که منابع خبری امروز جمعه از تداوم حملات ارتش اسراییل به مناطق مختلف نوار غزه خبر داد. در همین راستا، اسراییل ساختمان‌های مسکونی در شمال غزه را بمباران کرد.

قایق‌های جنگی صهیونیستی نیز به سوی سواحل نوار غزه راکت شلیک کردند.

همچنین منابع خبری اعلام کردند که جنگنده‌های اسراییل منطقه «بندر غزه» را به طور شدید بمباران کردند و برخی جنگنده‌های دیگر ساختمان‌های مسکونی در سواحل غزه را نیز هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، سازمان ملل تعدادی از کارمندان خارجی را از یک هتل در شمال غزه انتقال داد.

بر اساس این گزارش، تاکنون یک هزار و ۵۳۷ فلسطینی در حملات اسراییل به غزه شهید و ۶ هزار و ۶۱۲ نفر نیز زخمی شدند.

افزایش شمار شهدای کرانه باختری به ۳۶ نفر

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری از روز شنبه تا کنون به ۳۶ نفر و شمار زخمی ها به ۶۵۰ نفر افزایش یافته است

سخنگوی ارتش اسراییل از ۷۵۰ حمله خود طی شب گذشته به نوار غزه خبر داد

این جنایات در حالی علیه فلسطینیان در غزه و کرانه باختری ادامه دارد که بر اساس فراخوان‌های منتشر شده در کشورهای عربی و اسلامی قرار است امروز (جمعه) راهپیمایی‌هایی در حمایت از مردم غزه در کشورهای عربی و اسلامی برگزار شود.

 

منبع: sharghdaily-900577

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد