hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > شمار شهدای فلسطینی از 700 تن عبور کرد؛ 143 کودک و 105 زن در میان شهدا

شمار شهدای فلسطینی از 700 تن عبور کرد؛ 143 کودک و 105 زن در میان شهدا

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت بیش از 700 نفر در نوار غزه و کرانه باختری طی سه روز اخیر و زخمی شدن نزدیک به چهار هزار تن دیگر خبر می دهد.

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت بیش از 700 نفر در نوار غزه و کرانه باختری طی سه روز اخیر و زخمی شدن نزدیک به چهار هزار تن دیگر خبر می دهد.

به گزارش شفقنا، بخش عربی خبرگزاری «آناتولی» ترکیه (AA) بامداد امروز (سه شنبه) نوشت که وزارت بهداشت فلسطین با انتشار بیانیه ای در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک، اعلام کرد که شمار شهدای تجاوزگری های در جریان رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن از بامداد شنبه هفته جاری تاکنون، به 704 تن از جمله 143 کودک و 105 زن افزایش یافته است.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود، ضمن اعلام این که حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه باعث شده همه اعضای برخی خانواده های فلسطینی به شهادت برسند، همچنین تاکید کرد که شمار زخمی های سه روز گذشته در این نوار و کرانه باختری نیز نزدیک به چهار هزار نفر می باشد.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین همچنین آمده که رژیم صهیونیستی به طور عمد خودروهای آمبولانس و کارکنان فوریت های پزشکی را هدف قرار داده و بیمارستان های نوار غزه را بمباران کرده که در نتیجه آن نیز، تنها بیمارستان شهرک «بیت حانون» در شمال نوار از کار افتاده است.

این در حالی است که وزارت بهداشت دولت وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه نیز شامگاه دوشنبه اعلام کرد که در نتیجه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به این نوار برای سومین روز پیاپی، تاکنون 687 نفر از جمله 140 کودک و 105 زن به شهادت رسیدند.

در سوی مقابل نیز، رسانه های عبری زبان گزارش دادند که آمار تلفات رژیم صهیونیستی در جریان درگیری با گروه های مقاومت فلسطینی، به 900 کشته و بیش از دو هزار و 600 زخمی افزایش یافته است.

منبع: etemadonline-635558

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد