hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بلک پنتر و آیرون من تنها بازی‌های مارول نخواهند بود

بلک پنتر و آیرون من تنها بازی‌های مارول نخواهند بود

یک فرد معتبر ادعا کرده که مارول باور دارد در سطح گیمینگ به موفقیت موردنظر خود دست نیافته است.

در سال‌های اخیر مارول تلاش کرده حضور خود را در بخش گیمینگ گسترش دهد. اما نمی‌توان همه‌ی اقدامات آن‌ها را موثر دانست. با اینکه بازی Marvels Spider-Man استودیو اینسامنیاک بسیار موفق ظاهر شد و تا می سال گذشته ۳۳ میلیون واحد فروخت، دیگر آثار مارول چندان قدرتمند عمل نکرده‌اند؛ از بازی Marvels Avengers که از نظر تجاری و دربرابر منتقدان خوب ظاهر نشد تا آثاری مثل Marvels Midnight Suns و Marvels Guardians of the Galaxy که با وجود مورد تحسین قرار گرفتن از طرف منتقدان و بازیکنان، فروش مناسبی نداشتند.

اکنون به ادعای CanWeGetSomeToast، یک اینسایدر معتبر دنیای کمیک، مارول از این بی‌ثباتی آگاه است. در یک توییت جدید ایشان ادعا کرده شایعاتی مبنی بر تغییر درونی مارول برای تمرکز روی بازی‌ها به گوش می‌رسند. همچنین دو بازی اکشن ماجراجویی بلک پنتر استودیو کلیف‌هنگر گیمز و آیرون من استودیو موتیو که توسط الکترونیک آرتز منتشر خواهند شد، شروع تلاش‌های جدی مارول در این حوزه هستند.

البته مارول چند بازی اکشن ماجراجویی تک‌نفره دیگر هم در دست ساخت دارد. استودیو Skydance New Media به رهبری ایمی هنیگ، خالق آنچارتد در حال کار روی یک بازی با نقش‌آفرینی بلک پنتر و کاپیتان آمریکا است و اینسامنیاک هم Marvels Wolverine را توسعه می‌دهد که طبق شایعات پاییز ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. درنهایت در تاریخ ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) هم بازی Marvels Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

منبع: zoomg-364027

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد