hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری جشن بزرگ انقلاب در استان کرمانشاه

برگزاری جشن بزرگ انقلاب در استان کرمانشاه

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه از برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی به همت کارگروه همیاری و تشکل های مردمی استان و با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از مسئولان و مردم شهر کرمانشاه خبر داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ مرتضی حسینی فر، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کارگروه همیاری و تشکل های مردمی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از یازده سازمان و اداره تشکیل شده و دبیر این کارگروه کمیته امداد استان کرمانشاه است.
حسینی فر با بیان اینکه این کارگروه از ابتدای دهه مبارک فجر امسال فعالیت خود را برای اجرای یک برنامه شاخص و انقلابی در استان آغاز کرده، افزود: کارگروه همیاری و تشکل های مردمی استان کرمانشاه برنامه شاخص خود را در سال جاری برگزاری جشن بزرگ انقلاب در استان قرار داده است.
وی با بیان اینکه این جشن بزرگ با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از مسئولان و کرمانشاهیان به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد، ادامه داد: این جشن در روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه راس ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار خواهد شد.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین در حاشیه این جشن بزرگ دستاوردها و تولیدات سازمان ها و ادارات عضو کارگروه در قالب یک نمایشگاه عرضه می شود.
 شایسته ذکر است، جشن بزرگ انقلاب اسلامی در سالن همایش بهمن دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واقع در بلوار شهید بهشتی جنب دانشگاه علوم قرآنی برگزار خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد