hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > به خشونت کشیدن سخنرانی خاتمی در ارومیه

به خشونت کشیدن سخنرانی خاتمی در ارومیه

هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و هشتم شهریور در مورد سخنرانی سید محمد خاتمی در ارومیه اشاره کرده‌است.

هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و هشتم شهریور در مورد سخنرانی سید محمد خاتمی در ارومیه اشاره کرده‌است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی در بیست و هشتم شهریور ماه سال ۱۳۷۹ را بازخوانی کرده است.

آقای [حسین] محلوجی [وزیر سابق معادن و فلزات] آمد.گزارشی از تهیه کتابی برای تاریخ کاشان داد. از دادگاه و دیوان محاسبات به خاطر سخت‌گیری‌های بی‌مورد، انتقاد داشت. خواست، سیاست نظام در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری آینده را بداند. آقای [حسین] اسفندیاری، از همکاران قدیم حزب جمهوری [اسلامی در اصفهان] آمد. از تعصبات جناحی دوم‌ خردادی‌ها انتقاد داشت و خواستار نزدیکی بیشتر با ما بود.

آقای [منصور] غفوری، بازرس شورای نگهبان آمد و از ضعف‌های مدیریتی شورای نگهبان گفت. عصر آقای [عباسعلی] علیزاده، رئیس دادگستری تهران آمد. از حکم محکومیت نوارسازان و اتهامات بعضی از دستگیرشدگان را از وزارت اطلاعات گفت. از آقای [هادی] مروی، معاون اول قوه قضائیه، به خاطر عدم همکاری و کارشکنی انتقاد داشت و مضامینی از نامه‌های انتقادی‌اش به آقای [سیدمحمد] خاتمی [رئیس‌جمهور] را توضیح داد و از حمایت آقای [سیدمحمود] هاشمی‌شاهرودی [رئیس قوه قضائیه]، راضی است و تصمیم بر مبارزه با مخالفان اسلامیت نظام را تأکید نمود.

روزنامه‌ها نوشته‌اند که جمعی در هنگام سخنرانی آقای خاتمی در ارومیه به بازار حمله کرده و شیشه شکسته‌ و سرقت کرده‌اند؛ با شعار آزادی و آقای [غلامرضا] حسنی، امام‌جمعه ارومیه در استقبال از آقای خاتمی شرکت نکرده و جلسه با علما هم که مقرر بوده، لغو شده است. شب میهمان فاطی بودیم؛ به احترام «روز مادر»، مراسم گرفته بود.

منبع: etemadonline-632698

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد