hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افزایش 250 درصدی اعتبارات گاز رسانی به واحدهای صنعتی

افزایش 250 درصدی اعتبارات گاز رسانی به واحدهای صنعتی

مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت:اعتبارات گازرسانی به واحدهای صنعتی استان قم در سال جاری با هدف رونق کار و تولید به بیش از 250 درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم، علیرضا نصیری در نشست خبری که در آستانه دهه مبارک فجر برگزار شد، از رتبه دوم شرکت گاز استان قم در کسب رضایتمندی مردم در سطح کشور خبرداد و اظهار کرد: در حال حاضر 99.5 درصد بخش شهری و 95 درصد بخش روستایی استان قم از نعمت گاز بهره مند هستند و نیم درصد باقی مانده در شهر مربوط به مجتمع های مسکونی است که در دست احداث است.

وی با تاکید براینکه استان قم دارای 6 شهر است که همه آنها از نعمت گاز بهره مند هستند، تصریح کرد: در حال حاضر بسترگاز رسانی به 160 روستای استان قم فراهم شده است که از این شمار 135 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به شمار اشتراک های شرکت گاز استان قم،گفت: درحال حاضر استان قم ظرفیت بیش از 420 هزار اشتراک گاز را به مردم دارد و در زمینه واگذاری اشتراک گاز در نقاطی که شهرداری در داخل شهر مجوز داده است مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه 21 روستای بخش قاهان از نعمت گاز برخوردار شدند، تصریح کرد: 16 روستای دیگر باقی مانده است که تا پایان سال از قابلیت گاز رسانی بهره مند می شوند.

نصیری با تاکید براینکه 8 روستای دیگر تا 6 ماه نخست سال جدید به شبکه گازرسانی استان متصل خواهند شد، بیان کرد: استان قم می‌تواند به عنوان نخستین استان سبز کشور اعلام موجودیت کند.

وی از بهره‌برداری از پروژه های گازرسانی به روستاهای استان تا پایان سال جاری و ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: اعتبارات گازرسانی به واحدهای صنعتی استان قم نیز در سال جاری با هدف رونق کار و تولید به بیش از 250 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم گاز رسانی به واحدهای صنعتی را مورد توجه قرار داد و گفت:  باتوجه به اینکه تا شعاع 120 کیلومتری شهر تهران صنایع نمی توانند مستقر شوند واحدهای صنعتی در قم مستقر می شوند که به بیش از 3 هزار و 700 واحد صنعتی در بخش های مشترکین جزء و عمده خدمات رسانی می شود.





امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد